Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vegas Agency

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Vegas Agency Empty
BerichtOnderwerp: Vegas Agency   Vegas Agency Onlinema mei 03, 2010 4:25 pm

Welkom bij het agenten bedrijf: Vegas!

Het was een groot bureau van één van s'werelds grootste bedrijven. Het pand was pas gebouwd en had daarom ook het modernste ingewerkt. De bekleding was door een 'dure' en goede architect gedaan en was daarmaa zéér mooi geworden. Met planten, mooie stoelen, wachtkamers en nog meer dingen was het een schitterend gebouw. Moest ook wel want tenslotte werden hier ook belangrijke klanten ontvangen. De kantoren waren verschillend, belangrijke agenten kregen grote en luxe kantoren terwijl de minder belangrijke juist kleinere kregen. Matt had het grootste kantoor, en verruit het meest luxe. Dat moest ookwel want hij moest indruk maken op de mensen die er kwamen. Maar momenteel werd er nog de laatste touch op het gebouw gelegd waardoor er in sommige gangen nog een rommeltje was en met de nodige werknemers die de laatste dingen inrichtte.

"Derek is er."Hoorde Matt door zijn telefoon."Laat hem binnen."Zei Matt terug tegen de telefoon. Terwijl hij wachtte tot Derek zou binnenkomen. Hij keek in zijn kantoor, duur schilderij klopte, televisie scherm klopte, pc klopte, plant klopte, bank en stoelen klopte, alles was perfect gemaakt in Matt zijn kantoor. Naast hij stond een tas met allerei formulieren, hij pakte er eentje uit. Legde deze op tafel. Op de kaft stond: Avatar 2, voor Derek. Samen met Derek zijn nummer en nog wat onbelangrijke belangrijke dingen. Zijn drank kast was trouwens ook nog niet klaar, wat whiskey, wodka, champagne moest toch mooi in het zich staan. Gelukkig was de kantine wel klaar, hoewel men nog geen sterke drank had. Dus dronk Matt wat water uit zijn waterflesje, het was tenminste goed voor je ookal smaakte het totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Vegas Agency Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vegas Agency   Vegas Agency Onlinema mei 03, 2010 6:08 pm

Derek had om 17:00 afgesproken bij het bureau van zijn agent, Matt James Vegas. Hij had het adres op zijn mobiel gekregen van het nieuwe kantoor in Azua en hij had ook een tolk geregeld zodat alles snel geregeld kon worden. Hij kwam aan bij het grote gebouw en ging samen met de tolk die hij had meegenomen naar binnen. Hij melde zich bij de balie en na even wachten gebaarde de tolk dat hij en Derek naar binnen konden komen.

"Hallo Meneer Vegas, leuk u weer te zien. Derek heeft mij gevraagd vandaag te tolken tijdens de bespreking. Ik neem aan dat het goed is." zei de tolk, die heel beleefd was, terwijl hij binnen kwam. Achter hem aan kwam Derek. Hij zwaaide kort naar Matt en begroette hem. Derek begon met gebaren en de tolk vertaalde alles. "Zo, dus wat voor nieuwe job hebben we? Een gastrol in een serie? Een rolletje in een film, wat is het?" zei de tolk. Derek ging meteen in een van de stoelen zitten. Hij had eigenlijk geen idee of Matt het hier goed vond, maar op zijn eerste kantoor in LA vond Matt het wel oké. Dus Derek ging er vanuit dat hij het hier ook wel goed vond. Terwijl Derek zat keek hij rond, goedkeurend kijkend naar het kantoor. Derek gebaarde weer wat en de tolk vertaalde. "Derek zegt dat je nieuwe kantoor er goed uitziet. Je hebt zelfs een bar. Kun je nog meer zuipen dan je al deed." Derek moest lachen, de tolk ook een beetje. Toen Derek uitgelachen was, gebaarde hij nog snel iets. "Maargoed, Derek is hier niet om bij te kletsen, wat wil je bespreken?" zei de tolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Vegas Agency Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vegas Agency   Vegas Agency Onlinema mei 03, 2010 7:07 pm

Derek was binnengekomen met zijn tolk. De tolk begroette hem en hij begroette terug. "Film.."Sprak Matt snel naar de film toen hij vroeg waar het van was. Meteen vertaalde de tolk het. "Ik kan nooit genoeg zuipen, ik stop pas met zuipen zodra alle vrouwen er uitzien als Beyonce..."Zei Matt met een glimlach. "Maar de film, het is geweldig! Nog beter dan een mercedes die rijd op water, je nieuwe rol is in Avatar twee. Avatar één was al een groot succes en deze gaat nog meer opbrengen! Dus bereid je voor op een wereld vol gekke mannetjes en dik contract. Met zit te denken aan een vervolg dus biedde ze je een contract aan voor twee jaar."Zei Matt met een glimlach terwijl hij bezig was over de nieuwe film. Daarna pakte hij het formeliertje en gooide hij deze naar Derek. "Kijk, als ik zuip krijg ik de dingen tenminste goed voor elkaar!"Vervolgde Matt, die een slok nam van zijn water. "Als jullie wat moeten drinken zeg maar, maar zometeen moet ik al wel de volgende ontvangen. Dus? Wat vind je ervan Derek?"Vroeg hij daarna aan Derek terwijl de tolk nog druk bezig was met het vertalen. Matt ging rustig op zijn bureau leunen om een antwoord te krijgen.

"Overigens ben ik ook bezig met een film voor jou en je broer. Hellaas is er nog niet veel over bekend behalve dat het goed geld waard is, maar momenteel storen die opnamen niet met de opnamen voor Avatar twee. Dus dat zit goed. Maar over die film contact ik je nog wel, voorderest komen er magertjes wat gastrolletjes binnen in series. En een reclame in japan, die verdiend wel goed. Kan ik zeker aanraden, duurt maximaal een week om alles op rolletjes te laten lopen in dat land en dan verdien je minstens drie ton, met reiskosten al afgetrokken. Dus als je daar geintreseerd in bent... Dan regel ik het graag voor je."Zei Matt met een lichte glimlach terwijl hij sprak over eventueele andere opties en plannen in de toekomst. Derek was momenteel één van de, zoniet top, acteurs die doof was. Hellaas moest er dan wel net vraag naar zijn. Gelukkig wist hij dat tot nu toe goed te managen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Vegas Agency Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vegas Agency   Vegas Agency Onlinedi mei 11, 2010 9:52 am

Matt had heel veel werk blijkbaar voor Derek. En Derek's glimlach werd steeds maar groter. Avatar, hij kreeg een rol in de nieuwste Avatar, zijn droom! En dan ook nog naar Japan toe. Dat was toch de grote pluspunt van dit werk, veel reizen. Derek knikte bij alles wat de tolk vertaalde. "Derek vind het helemaal top. Goed werk Matt." vertaalde de tolk. Derek vond het ook gaaf dat er een film aan het komen is met Derek en zijn broer Devon. Derek had immers nog nooit eerder samengewerkt met Devon. "Weet hij het al?" vroeg de tolk, uiteraard nadat Derek dit had gebaart.

"Wanneer moet Derek vertrekken? Moet de tolk, ook mee?" vertaalde de tolk. Hij kreeg het zo te zien wel druk. Hij moest veel tolken. Derek gebaarde even dat de tolk even uit mocht rusten, daar hebben tolken immers recht op. "Koffie? Thee?" vroeg Derek, "of iets sterkers? Nee, nog terug rijden moet jij." Derek lachte. De tolk vond het ook wel grappig. Hij pakte even een kopje koffie terwijl Derek wat papieren doorlas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vegas Agency Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vegas Agency   Vegas Agency Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vegas Agency
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Matt James Vegas
» Vegas zijn cliënten...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Starstreet-
Ga naar: