Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Band bespreking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 7:14 pm

Serena liep met de gitaar op haar rug door de ingang van de studio. Ze werd gevolgd door Sven en Darryl. Ze moesten hun nieuwe nummers weer eens gaan oefenen en misschien konden ze die ook opnemen in de studio. Ze kreeg een plagend duwtje van Darryl en stapte opzij zodat ze haar voet kon uitsteken. Darryl viel met een prachtige boog over haar voet heen en belandde op de grond. ‘Eigen schuld.’ zei ze lachend terwijl ze samen met Sven verder liep. Darryl barstte in lachen uit en kwam er al snel weer bij lopen. Dat was zo geweldig aan haar bandleden, ze konden de humor van alles wel inzien. Ze haalde diep adem en opende de deur naar de kamer waar alle instrumenten stonden. Sven liep meteen naar het drumstel toe en Darryl pakte de elektrische gitaar op. Zodra alle instrumenten speel klaar waren gemaakt gingen ze bij elkaar zitten om het nummer door te nemen. ‘Misschien is het handig als we eerst even een van onze liedjes spelen om erin te komen.’ zei Sven. Ze waren het er alle drie mee eens en namen plaats op hun plek op het podium. Zodra de eerste slagen van de drums te horen waren begon ze te zingen. ‘It was a love story, a beautiful love story,Everyone knows that love story, When Romeo met Juliet, and they die together,That they’re lucky together in heaven,But why don’t you look at the story on another way.’ Serena haalde diep adem en zette in op het stukje rock dat in het liedje voorkwam. Heerlijk om helemaal los te gaan. 'If Juliet dies but Romeo realize he didn’t loved her? What would he do, what would he do, what would he do …' Het was maar goed dat ze een studio hadden om in te repeteren, als ze dit in huis zouden oefenen kregen ze meteen alle buren op hun dak. Zodra het liedje was afgelopen was er een vrolijkere stemming. Alles ging goed, ze zouden het zeker gaan maken als band!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 7:23 pm

Kevin dwaalde wat rond bij de studio's van het Fun district. Raar maar waar zat hij hier zoveel om liedjes op te nemen, gewoon omdat hij zijn eigen studio amper gebruikte. Toen hij opeens gezang hoord tikte hij met zijn vinger mee op de maat. De groep die daar zat was goed, heel goed zelfs. Kevin keek even rond en sloot kort zijn ogen, er zat een goeie beat in het liedje en diegene dat aan het zingen was. Die zong goed. Voor een band zong ze heel goed zelfs. Rustig wandelde hij naar een zitzak en plofte daar in neer en keek wat rond. Het was hier op het moment maar heel droog. Veel te droog vond hij zelf. Toen het opeens stil werd keek hij achterom naar de deur waaruit de muziek net nog had geklonken. En meteen stond hij ook en wandelde rustig door de hal heen en wachte op degene die buiten kwam. Kort keek hij op toen er enkele mensen binnen kwamen en hem even raar aan keken, waarschijnlijk wouden ze weten wat hij hier deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 7:36 pm

'Good job. Dat was parfait!' zei Serena vrolijk. 'Ik heb een idee gekregen voor ons volgende lied. Ik heb er zoals beloofd aan gewerkt en ik heb er een paar vette uithalen in verstopt.' zei ze. Ze liep naar de koffer van haar gitaar en viste er een paar blaadjes uit. 'Je zou het ook kunnen toevoegen in ons oude hitsingle.' vervolgde ze. [u]'When Romeo,'[/i] hier ging ze de hoogte in met haar stem. 'Met ...' hier werd haar stem wat lager. 'God.' hier gebruikte ze vibrato. 'Zo kun je het begin van ons liedje natuurlijk doen.' zei ze. Ze voelde dat dit een echte band bespreking was, Sven en Darryl luisterde beide naar haar en ze deed alles ook nog eens voor. 'Heart fact.' zei ze na een tijdje. 'Dat is de titel van het nummer dat ik heb geschreven.' zei ze. Ze haalde de kopieën onder het orginele blad met songtekst vandaan en gaf ze aan Sven en Darryl. Ze merkte dat het erg warm was geworden in deze ruimte, en ramen waren er niet. 'Ik ga even een luchtje scheppen.' meldde ze terwijl ze richting de deur liep. Ze opende de deur en stapte naar buiten waar de frisse lucht haar goed deed. Terwijl ze de gang doorliep zag ze iemand in een zitzak zitten. Hé, daar wilde zij net gaan zitten, het was de ultieme plek om af te koelen. Ze ging geleund tegen de muur staan en haalde diep adem. Wie was die jongen die erin zat eigenijk? Ze had hem hier nog nooit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 7:44 pm

Kevin keek rustig naar de mensen die net waren binnen gekomen, blijkbaar om hier gewoon rond te hangen. Kort schudde hij zijn hoofd en begon een liedje te neuriën. En dan hoorde hij een deur opengaan, meteen draaide hij zijn hoofd en zag daar het meisje staan dat waarschijnlijk net in die studio aan het opnemen was. De jongen stond op en gebaarde dat ze hier wel mocht gaan zitten, zometeen ging hij toch een van de zalen binnen, om zijn nieuwe lied te zingen. Of dat deed hij morgen wel. 'Je zingt goed.' Zei hij kalm tegen haar zodat ze het zou kunnen horen. Rustig zette hij zich op een lage kast die tegen de muur aanstond, hij kruiste zijn armen en keek naar het meisje dat tegen de muur aan stond. Ook speelde de radio hier en er kwam net een liedje van hem op. Meteen staarde hij naar de grond en zuchte even. 'Perfecte timing domme radio.'Dacht de jongen inzichzelf en snoof even. Rustig bewoog zijn hoofd mee op het ritme van de muziek bijna zou hij gaan meezingen, maar het was beter dat hij dat niet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 8:08 pm

Serena opende haar tasje die ze altijd bij zich droeg en haalde een klein flesje met water eruit. Haar stem zou de eerste minuten altijd overslaan als ze aan zingen was geweest. Ze draaide de dop van het flesje af en keek naar de jongen die opstond zodat ze daar kon zitten. ‘Dankje.’ zei ze terwijl ze op de zitzak afliep en zich erin liet zakken. Ze blies al haar adem uit en leunde naar voren zodat ze de wind in haar gezicht kreeg. De jongen complimenteerde haar over haar zang, het was prettig om te weten dat mensen haar goed vonden. ‘Dankje, je kan natuurlijk geen lead zangeres van een band zijn als je heel lelijk zingt.’ antwoordde ze. Ze had altijd wel een bijdehante opmerking klaar staan, dat was haar karakter, zo was het karakter van de band geworden. Er was een deuntje op de radio te horen, erg saai, dan luisterde ze nog liever naar Opra. Ze sloot haar ogen en nam nog een slok van het water uit het kleine flesje. De muziek op de radio veranderde en een lekkere beat was te horen. Er gleed een soort verbaasde uitdrukking over haar gezicht, die stem … Ze keek als door een wesp gestoken naar de jongen en hield haar hoofd een beetje schuin. ‘Dit .. dit heb jij gezongen? Ik herken je stem dus ik zou maar niet ontkennen.’ zei ze. ‘En dan zeg je dat ik goed zing, hallelujah!’vervolgde ze. Ze glimlachte breed en stak haar hand uit. ‘Ik ben Serena Nicolson, lead zangeres van de band Crush.’ stelde ze zichzelf voor. Ze streek wat haar uit haar gezicht en keek de jongen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlineza mei 01, 2010 8:19 pm

De jongen keek haar aan en zag dat ze uiteindelijk toch naar hem kwam. 'Geen dank.' Zei hij tegen haar en streek even door zijn haren. ‘Dankje, je kan natuurlijk geen lead zangeres van een band zijn als je heel lelijk zingt.’ 'Daar heb je dan wel een punt. Maar ik ken veel bandjes waarvan de lead singer slecht is.' Zei hij tegen haar en keek haar even aan en nog steeds bewoog hij mee op het ritme van zijn liedje. Het deuntje van daarvoor was een slaap liedje en dan kwam dit liedje, perfecte keuze om mensen wakker te schudden. Opeens veranderde het meisje haar uitdrukking. Kort fronste hij en keek haar even aan. ‘Dit .. dit heb jij gezongen? Ik herken je stem dus ik zou maar niet ontkennen.’ 'Je hebt me door, maar inderdaad dit zing ik.' Zei hij tegen haar. ‘En dan zeg je dat ik goed zing, hallelujah!’ 'De waarheid mag gezegd worden.' Zei hij tegen haar en meteen werd zijn glimlach ook breder. Kort keek hij naar haar hand die ze had uitgestoken en hij nam die dan ook vast. ‘Ik ben Serena Nicolson, lead zangeres van de band Crush.’ Stelde het meisje zich voor. 'Wel aangenaam Serena. Ik ben Kevin Q, van het liedje. Maar die had je vast al door.' Zei hij droog tegen haar en glimlachte even. MAar dat liedje was al wel enkele maanden oud, van toen hij nog kort haar had. Wat volgens hem dus echt lelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 6:00 pm

Serena keek Kevin aan terwijl het liedje doorging en hief haar wenkbrauw. Ze schudde hem zijn hand en glimlachte. 'Ja dat had ik inderdaad al door.' beaamde ze. Vanuit de oefen ruimte verscheen het hoofd van Darryl die zoekend de gang doorzocht. Toen hij Serena in de zitzak zag zitten zwaaide hij wild met zijn arm. 'Neena. Kom, we gaan verder! Sven heeft net een super vette beat gevonden voor jou songtekst.' zei hij. Hij wenkte nog een paar keer en verdween toen weer de ruimte in. 'Oh, nou ik moet denk ik weer gaan.' zei ze. Ze stond op en rekte zich uit. De grote ketting om haar hals rinkelde bij elke beweging. 'Zin om mee te komen? Het is eigenlijk een band bespreking maar ik kan altijd wel iemand naar binnen loodsen. Of had je zelf nog wat te doen hier?' vroeg ze. Ze keek Kevin recht aan en hief haar wenkbrauw weer. Ze had altijd een beetje een arrogante uitdrukking op haar gezicht staan, al meende ze het niet altijd. Als eht om nieuwe mensen ontmoeten ging was ze altijd nog wat afstandelijker dan anders, behalve als de sfeer er goed inzat. Ze liep alvast door de gang naar de deur en hoorde de beat van Sven door de ruimte dreunen. Ze stak haar hoofd om de hoek van de deur en keek Sven aan. 'Man, die beat is zo goed. Die moeten we erin houden serieus.' zei ze lachend. Ze stak haar hoofd weer terug en keek Kevin afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 6:10 pm

Kort grijnsde de jongen even en keek even voor zich uit. Daar spotte hij meteen een jongen. 'Neena. Kom, we gaan verder! Sven heeft net een super vette beat gevonden voor jou songtekst. Riep die naar het meisje toe. Nog een paar keer zwaaide hij met zijn arm naar haar. Kort grijnsde hij even. Die jongen was een rare snuit volgens hem, maar ja. Tuurlijk was hij zelf ook niet een van de normaalste hier. 'Oh, nou ik moet denk ik weer gaan.' 'Denk ik ook.' Zei hij tegen haar en fronste even kort en hield zijn hoofd iet of wat schuin. Ook hij stond maar op, als zij weg was had hij hier toch niet veel meer te zoeken. Rustig zette hij zijn muts goed op en keek haar dan met diezelfde schuine glimlach aan. 'Zin om mee te komen? Het is eigenlijk een band bespreking maar ik kan altijd wel iemand naar binnen loodsen. Of had je zelf nog wat te doen hier?' Het meisje nodigde hem uit. Dit deed hem raar opkijken en meteen fronste de jongen weer. 'Ach, als zij het goed vinden ga ik wel mee.' Ze hij rustig tegen haar en keek even achterom. Uiteindelijk waren die andere ook verdwenen. Rustig wandelde de jongen haar achterna en hoorde de beat. Meteen bewoog zijn hoofd mee op de beat. Die zat lekker en klonk ook nog best goed ook. Al snel merkte hij dat ze weer terug naar hem keek. 'Die beat zit lekker, jullie maken me nieuwschierig.' Zei hij droog tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 8:36 pm

Serena keek naar Kevin en hief haar schouders. 'Sven is de master met beats. Darryl gebruiken we voor de elektrische gitaar.' legde ze uit. Ze sloot de deur achter Kevin en keek de bandleden aan die haar op hun beurt weer vragend aankeken. Ze kon aan hun blikken zien dat ze zich afvroegen wie ze had meegenomen en waarom. Ze keek ze nors aan, 'Dit is Kevin Q. Het liedje dat net op de radio was heeft hij gezongen. Ik heb hem uitgenodigd om te kijken en luisteren ... als je het er niet mee eens bent flikker je maar op.' zei ze zoetjes. Ze zette een grote glimlach op en liep naar haar gitaar. Het was ook een elektrische gitaar alleen anders gestemd. Ze hing het bandje om haar schouder en liep naar Darryl en Sven toe. 'Oh je kan nog veel meer van ons verwachten.' zei ze richting Kevin. Ze ging op een kruk zitten en raakte een paar snaren. 'Dus we voegen Sven's beat toe.' mompelde ze. 'Dan moet het gaan.' zei ze bedachtzaam. Ze stond weer op van het krukje en ging bij de microfoon staan. Ze keek richting Kevin en hief haar kin, 'Let maar op baby.' zei ze lachend. Ze wachtte tot Sven had afgeteld op de drums en zette na een paar seconden ook in. 'You're just a humble don't say it. I'll always simply invite you ..' zong ze. Ze fronste en schudde haar hoofd. Er miste iets .. maar wat. Ze speelde verder op haar gitaar en probeerde de juiste klanken te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 8:57 pm

Kevin keek iedereen even aan en merkte de blikken van Sven en Darryl dan ook op en streek even door zijn haar. 'Dit is Kevin Q. Het liedje dat net op de radio was heeft hij gezongen. Ik heb hem uitgenodigd om te kijken en luisteren ... als je het er niet mee eens bent flikker je maar op.' Deze woorden verbaasde hem op het moment wel heel hard. Maar ze had gelijk, ze moesten maar luisteren naar haar. Rustig zette hij zich aan de kant. Kevin keek hoe ze het bandje van de gitaar om haar schouder deed en zo naar de twee jongens toe liep. 'Oh je kan nog veel meer van ons verwachten.' Kort keek hij haar aan en grijnsde even. 'Ik heb al veel gezien, als jullie me kunnen imponeren dan zijn jullie echt goed.' Zei hij droog tegen haar en keek even naar de jongens. Vele beginnende bands had hij al zien komen en gaan. Maar weinig wisten hem echt rechstreeks te bereiken. De meeste gingen na hun eerste optreden alweer weg en zagen ze nooit meer terug. 'Let maar op baby.' En dan begon het. De tekst was goed, de muziek was ook goed aleen miste het inderdaad iets. Serena moest meer gevoel in haar tekst leggen en misschien een toon of twee hoger of lager spelen. Door hem han was het voor hem helemaal goed, maar dat was zijn smaak dan ook. Maar voornu was hij al tevreden over wat hij hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 9:07 pm

Serena stopte halverwege het lied en draaide zich om naar Sven met een gebaardat hij moest stoppen. Ze haalde de gitaar van haar schouder en bekeek de snaren. 'Oké, wie heeft met mijn gitaar zitten flikflooien?' vroeg ze. Ze had een grimas op haar gezicht en ze keek Darryl scheef aan. 'Ik deed niets!' zei hij op hoge toon. 'Wel dus!' zei ze lachend. 'Sukkel die je bent!' riep ze lachend uit. Ze zette haar gitaar op de grond en sprong op Darryl's rug. Hun dagelijkse portie lol was aangebroken. Ze kreeg Darryl zo ver dat hij door zijn knieën ging en maakte een soort worstel gebaar. 'Ik pak je wel weer terug schat.' zei ze lachend. Ze kroop van Darryl's rug af en ging op de grond liggen. 'Bwah, jíj mag hem stemmen ik weet niet eens wat je hebt gedaan.' zei ze. Ze ging overeind zitten en keek naar Sven die ook in lachen uitbarstte. Ze kwam overeind en liep naar Kevin toe. 'Dit is ons dagelijkse portie lol. De sfeer moet er immers altijd goed inzitten bij de band toch?' zei ze. Ze haalde diep adem en keek over haar schouder naar Darryl die de gitaar aan het stemmen was met de grootste grijns rond zijn gezicht. 'Bastard.' zei ze lachend. Ze haalde haar hand door haar haar en keek weer naar Kevin. 'Wil jij misschien wat laten horen?' vroeg ze. Ze hield haar hoofd schuin en friemelde aan haar ketting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinezo mei 02, 2010 9:22 pm

En opeens werd het stil, ze stopte met spelen. Kort fronste hij en meteen werd het dan ook duidelijk. Er klonk meteen een stem van haar en dan barste de hel los. Een gelach e, speels geroep. Het ging er dus om dat Darryl geklooid had met de gitaar van Serena. Ook hij kon het niet weerstaan om in de lach te schieten, eens er één begon te lachen dan lachte de gehele boel mee. Uiteindelijk liep ze naar hem toe. 'Dit is ons dagelijkse portie lol. De sfeer moet er immers altijd goed inzitten bij de band toch?' 'Daar heb je gelijk in. Er moet altijd sfeer zijn in een band.' Zei hij tegen haar en werd meteen weer iets serieuzer.De grote grijns op haar gezicht ging al snel over naar het zijne, aanstekelijke groep was dit wel. 'Wat ik hoorde was al heel goed moet ik zeggen. Aleen moet je iets meer gevoel in je tekst steken.' Zei hij tegen haar. 'Wil jij misschien wat laten horen?' Kort fronste hij. 'Ik? Ach waarom ook niet.' Kevin liep naar Sven en keek hem even aan. 'Mag ik?' Vroeg hij maar eerst aan de jongen en keek hem even aan. Hij zou zijn laatste nieuwe liedje spelen, het gene waarvan de clip nog maar juist was opgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinema mei 03, 2010 5:48 pm

Serena luisterde naar het getik van haar ketting tegen haar ring aan terwijl ze Kevin aankeek en naar hem luisterde. 'Ja, misschien heb je gelijk. Maar het is maar oefening.' zei ze. Ze draaide zich om en zag vanuit haar ooghoeken Kevin naar Sven toe lopen. Ze liep naar de microfoon toe om hem aan Kevin te geven en hoorde het gerommel van Sven die achter zijn drumstel vandaan kwam. Hij was ook zo'n mafkees als het ging om voorzichtig zijn met instrumenten. Ze pakte de draadloze microfoon over in haar rechter hand en zette hem in de standaard voor het drumstel. Terwijl ze ermee bezig was werd ze op haar schouder getikt door Darryl die met een grote grijns haar gitaar voor zich hield. 'Ik zweer het je Darryl, als hij het weer niet doet ga ik je kielhalen.' zei ze waarschuwend. Ze stak haar tong plagend uit en nam haar gitaar over. Ze ging op een van de stoelen in de ruimte zitten en keek afwachtend naar Kevin. Sven en Darryl kwamen naast haar zitten en keken haar op hun beurt droog aan. Wat had ze toch super bandleden. Ze grijnsde breed en sloeg haar armen over elkaar. In gedachte hoorde ze het liedje van de radio weer en grijnsde ze breed. Dat joch kon goed zingen, dat was een feit, maar de performance moest ook goed zijn vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Onlinema mei 03, 2010 7:41 pm

Kevin keek ze allemaal even aan en glimlachte even. Rustig nam de jongen de gitaar vast hij hong de band om zijn schouder en keek even naar Darryl. Hij zag dat Serena da microfoon kwam brengen en nam die dan ook aan. Maar zette die in de staander, anders was het nogal een onhandig zicht vond hij zelf. Normaal had hij ook drums nodig, maar hij kon het ook aleen met de gitaar. De jongen moest maar verder doen met de gitaar van Serena weer in orde te krijgen. Hij speelde de eerste paar noten en dan begon hij te zingen. Niet te hoog, maar ook niet te laag. Bij sommige tonen verlegde hij zijn stem wat meer om dat punk gehalte te bereiken.'You said I was everything for you. But you told me lies, so many lies. Dirty liar. We just weren't made for each other, as we always thought. With all your lies and your deceit. Did you really think I didn't know. Please the whole world knew. ' De jongen sloot voor kort zijn ogen, hij wist de noten vanbuiten dus hij kon blind spelen ook. De jongen voelde als het ware de muziek door zich heen stromen. De woorden die hij nu zong gaf hij weer meer kracht. 'You are like poison to me. You poisoned me with your poison yellow eyes. You let me fall for you. And now we're over here.' De jongen zong nu lager en daardoor klonken de woorden ook meteen minder hard. Maar ditmaal speelde hij ook lagere noten om hem te leiden.'We're just standing around here, your crying and i'm just standing her looking at you. I'm feeling no pain, this ain't no game girl. You broke my heart and know i break you. Are you realy thinking that you could make me feel guilty. Then you're wrong girl.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Band bespreking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band bespreking   Band bespreking Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Band bespreking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Fun District :: Sound Age-
Ga naar: