Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schrijven

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Schrijfster (Autrice)
Leeftijd: 21
Partner:

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Schrijven   Schrijven Onlinevr apr 30, 2010 11:33 pm

Lynn liep op haar blote voeten over het heerlijke zandstrand met haar laptop onder haar arm. Lynn schreef boeken, vanaf haar zestiende begonnen als ruige blogger en nu schrijfster van de populairste lopende boekenreeks ''Insane''. Het gaat over een moordenaar die zichzelf Insane noemt en de meest gruwelijke moorden op zijn naam heeft staan. De slachtoffers zijn stuk voor stuk bekende mensen, zowel in de boekenreeks als in de echte wereld.
Lynn ging op het zand liggen met haar benen in de richting van de zee en klapte haar laptop voor zich open. Iedere keer als een golfje het hoogte punt wist te bereiken raakte het Lynn haar tenen. Een lekker gevoel, op deze manier kon ze het meest ziekelijk schrijven.
Het meisje opende een programma en begon aan haar zevende deel van Insane te typen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 1:58 am

Matt liep op het strand, de wind waaide wat over zich heen maar het kon hem weinig interesseren. Zijn pand kreeg de laatste aanpassingen zodat Matt er nog niet kon! Dus zocht hij een rustige plek voor zijn telefoon werkzaamheden te verrichte. "Ja, zeg maar dat hij godverdomme moet stoppen met zijn zus te naaien en zich beter op een nieuwe baan kan concentreren. Want verkloot hij het nog een keer zo erg, dan is zijn baan zoek!" Schreeuwde Matt in de telefoon. Het hele strand kon meegenieten. "Oké, wacht even. De site is wat?! "Schreeuwde Matt weer in de telefoon. Hij kreeg net te horen dat de site vol stond met typfouten na de nieuwe update die het bedrijf had gedaan. "Maak het nu!"Riep hij terug in de telefoon. "Als het in tien minuten niet gemaakt is, dan kun jij John achterna!"Riep Matt weer in de telefoon. Alles moest ook allemaal op deze dag vallen, net terug van een bespreking voor een nieuwe film van Devon wat morgen weer moest. Derek kreeg ook weer een nieuwe aanbieding waarvoor hij tot zes uur de tijd had een mailtje terug te sturen. Alleen Sum 41 had hij vandaag geen last van, maar daar hoopte hij binnenkort weer last van te hebben. Want had hij er geen last van dan was er minder geld beschikbaar op dat moment. Dus binnenkort maar weer eens een overleg met Luan.

Matt ogen richtte zich daarna op een meid met een laptop. Hij drukte zijn telefoon uit en liep naar de meid. Nouja, vrouw maar meid klinkte altijd mooier. "Zeg eens, ik heb je laptop nodig. Geef hem maar voor een paar minuutjes en misschien mag je dan van deze vent genieten."Zei Matt met een bevel in zijn stem. "Moet even mijn site bekijken, Vegas? Ooit van gehoord? Vast wel."Vervolgde Matt tegen de vrouw, die haar in alle haast nog niet had kunnen bekijken of herkennen. Hoewel hij al wel gemerkt had dat het in zijn ogen best een lekker wijf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Schrijfster (Autrice)
Leeftijd: 21
Partner:

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 2:35 am

''... en splitste op die manier het hoofd van de romp van de Zweedse prinses.'' Lynn werd bruut uit haar verhaal gehaald toen ze door één of andere pispaal werd gestoord, iets wat ze normaal gesproken niet kon waarderen. Nijdig keek het meisje, zoals ze zichzelf zag, in de richting van de gladjak.
''Genieten van wat?'' begon Lynn, ze had haar stem niet mee, die was nogal zacht, toch kon ze haar hardheid vaak compenseren door middel van het woordgebruik. Het meisje vervolgde, ''Van een arrogante stresskip die zo wanhopig is dat hij denkt míjn laptop ook maar te kunnen aanraken? Ik ben goud en mijn laptop minstens zilver, jij waagt het niet om één van beide aan te raken.''
Lynn bleef hem geïrriteerd aankijken, op deze manier kon ze onmogelijk werken. Als ze eerlijk was, vond ze zichzelf te goed om woorden aan een kereltje als hem vuil te maken. Echter leek hij geen type die zomaar weg liep, dus dan moest ze zichzelf soms verzetten om iemand weg te krijgen.
''Oprotten, ik heb wel wat beters te doen dan mijn tijd in jou te stoppen...'' snauwde Lynn die de gladjak nijdig aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 9:29 am

Ernesto was weer op het strand te vinden, deze keer omdat hij even uit de hitte van zijn huis wou zijn, even geen beveilliigers om hem heen en een beetje vrijheid, dat deed hem goed. Hij zag een man van rond de 25 jaar aan de telefoon tekeer gaan, wat hij precies zei wist hij niet, maar aan zijn gezicht te zien was hij niet blij. De kerel leek een beetje op een agent, of manager gezien de kleren die hij droeg, het sprak hem wel aan, en hij zou zo eens een praatje met hem gaan maken. Ernesto zag de man naar een vrouw lopen die met een laptop bezig was, meer kon hij niet zien, want zijn telefoon ging af. Hij nam de HTC uit zijn broekzak en keek op het scherm. Fijn, een bewaker. 'Wat is er?' Zei hij ongeintresseerd. 'Er staat iemand voor je.' Antwoordde de beveiliger. 'Ik ben er niet toch?' Vroeg hij aan de bewaker. 'Nee je bent er inderdaad niet.' Antwoordde de bewaker logischerwijs. 'Nou, dan weet je wat je moet doen domme koe!' Schreeuwde hij. Hij drukte het gesprek weg en liep op de man en vrouw af. Blijkbaar was de vrouw boos/geirriteerd door een opmerking van de man ofzo, maar dat kon hem niet schelen. Hij bekeek de vrouw die hij een jaar ouder als hij schatte, de man was nog ouder 26 misschien? Hij keek naar de man. 'Goedenmiddag,' Zei hij rustig. Hij keek de man aan, wat had hij gedaan dat de vrouw zo boos was? Wat maakte het hem ook uit, nu wou hij gewoon weten als wat die kerel nou diende, want als hij een agent was kon hij hem goed van pas komen, hij had toch genoeg geld om hem te betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 10:10 am

Op dat moment ging het mobieltje van Matt. Hij kreeg een SMS van Derek:
"Heey Matt, ik las net je mail. Vandaag komen moet ik? Ik begrepen dat jij nieuw kantoor opent in Azua. Heb je adres? Dan ik daarheen komen straks. Veel te bespreken? Zoja, ik tolk meenemen straks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 2:24 pm

"Zilver, dat is betaalbaar. Net zo als jij waarschijnlijk. Ik geef je wel wat geld als je me even een site laat kijken, levert toch geen virus op. Als ik bij jou iets doe, dat levert virussen op en ik ben nog wel net helemaal schoon. Dus laat me nou maar kijken voordat de laptop bij de haaien eindigd. Dan word je laptop eens goed gebruikt!"Zei Matt verder tegen de vrouw die niet haar laptop afgaf. Hoe durfde ze te weigeren?! Hij zou dat mens nog iets willen doen!
"Hey lady, als je nu eens die laptop geeft beloof ik je dat je nooit meer je tijd in me hoeft te steken. Dan kun je weer gewoon leuk een verot mens spelen in deze al te leuke wereld..."Zei Matt daarna op haar reactie dat ze geen tijd meer in hem wilde steken. Toch herkende hij haar vaag, waarvan? Geen idee. Tenslotte moest hij zoveel gezichten en namen herkennen dat het onmogelijk was ze allemaal te kennen in zijn hoofd. Nu kwam er nog een man bij, die met goedenmiddag niet bepaald iets zei waar Matt iets aan had. "Goedemiddag?! Lig hier met een wijf naakt in het zand?! Nee! Dus weinig goeds voor mij. "Zei Matt nu tegen de nieuwe man. Deze herkende hij iets meer, hij dacht zelf aan een muziekant? Maar wist dat nog niet met zekerheid omdat zijn gedachte meer bij een laptop lagen. Zeker aangezien zijn huidige telefoon problemen had met internet, dus ja daar moest ook weer een nieuwe voorkomen. Maar dat kon hij pas goed regelen wanneer hij in het pand zat met zijn bedrijf Vegas. Maar dat was hij nu niet! Heel fijn... "Zeg, heb jij niet iets met internet wat ik kan gebruiken?"Vroeg hij daarna aan Ernesto. "Aangezien sommige mensen kennelijk nooit hebben geleerd te delen!"Zei hij daarna met een blik op Lynn.

Nu kreeg Matt ook nog een sms'je. Het was Derek. Hij las het vluchtig over en stuurde daarna een sms'je terug.
Vandaag, 17:00. Starstreet 1, dichtbij het beroemde kruispunt. Veel te bespreken!

Vegas

Dit stuurde Matt vlug terug, met de nodige typfoutjes erin tenslotte moest hij het vlug doen want hij moest ook nog een laptop regelen. Heel fijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Schrijfster (Autrice)
Leeftijd: 21
Partner:

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 3:08 pm

''Ik verrot? Heb meer bereikt dan jij en schat mezelf net iets gelukkiger in dan jij.'' siste Lynn, niet dat zij zelf zo gelukkig was, maar hij kon onmogelijk gelukkig genoemd worden. Toen kwam er een andere man aangelopen. Een stuk knapper, maar het leek Lynn een balletje kwijl van hier tot Amsterdam. Het meisje richtte haar blik weer op die van de gladjak en vervolgde, ''Ik betaalbaar? Misschien als er een lekkere vent tegenover me stond.''
De gladjak begon weer te praten, iets over internet delen. Nee, Lynn deelde nooit, daar had ze zo haar eigen ideeën over. ''Dingen die ik bereik hoef ik niet te delen, ik heb ze bereikt, dus ga zelf lekker werken voor internet. Als je wil kan je voor een paar euro's mijn tuin doen en kan je zelf een laptopje kopen.''
Lynn bleef de gladjak geërgerd aan kijken. Waarschijnlijk was hij een stuk minder belangrijk dan gedacht, als hij zo gefixeerd was over haar laptop, waarom had hij er zelf geen? Lynn had een stuk of tien laptops thuis, twee iPhone's, waarvan één op dit moment ook bij zich. Kortom, ze had gewoon twaalf onbeperkte mogelijkheden tot internet, waarvan twee bij zich. Hij had een verneukt mobieltje waar je hooguit SMSjes mee kon sturen.
''Jongetje, je krijgt hem niet, ook niet als je nu nog drie uur blijft door janken. Dus kan je net zo goed bij een ander gaan janken...'' vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 9:40 pm

Ernesto keek naar de vrouw, het leek hem niet echt een engeltje, maar wat zou het hem hij hoefde niks van haar. Hij moest lachen om de opmerking van Matt. 'Ik kan natuurlijk altijd naakte vrouwen voor je regelen.' Zei hij tegen de man. Hij keek weer naar de vrouw. 'Te beroerd om iemand 2 seconden op internet te laten?' Vroeg hij minachtend. Hij keek naar de man die duidelijk internet nodig had. Hij viste zijn Iclone* uit zijn broekzak. Hij tikte een paar keer op het beeldscherm kwam internet tevoorschijn. 'Hier.' Zei hij en hij gaf de telefoon aan de man. 'De wijven van tegenwoordig delen niks meer, zelfs hun bed niet.' Zei hij rustig. Hij keek naar de vrouw, daar wou hij het bed ook niet mee delen, niet om haar uiterlijk, maar puur om haar uitstraling. Hij keek naar de man. 'Ernesto is het, jij bent vast een agent ofzo?' Zei hij rustig. Hij wist bijna wel zeker dat de man een agent was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 9:56 pm

"Zie je dit pak dan niet, meer waard dan je laptop schatje. En tja, laat ik nou net de crème de la crème van de artiesten wereld vertegenwoordigen. Laat ik maar gerust vertellen- nu weet ik wie je bent!"Het laatste kwam er een beetje plots uit. "Je hebt die boekjes geschreven, hoe heette ze ookal weer, owja Insane! Ik heb wel goed nieuws voor je dan. Ik bezit ze ook, perfect wc-papier."Zei Matt met een redelijk arrogante grijns. "Eindelijk iemand met Internet."Zei hij tevreden toen hij de Iclone ontving van Ernesto. Hij zocht de site en bekeek de fouten. Om vervolgens de Iclone terug te geven en te sms'en. Even snel de pagina nummers en de fouten, hij was er snel mee klaar. Goddank al die sms'jes aan artiesten daarmee wist hij nu perfect zijn telefoons te controleren. "Alleen hun ongesteldheid delen ze maar al te graag..."Zei hij daarna met een grijns terug tegen Ernesto. "Matt James Vegas is de naam, eigenaar van Vegas. En ik vertegenwoordig clienten waaronder de broers Coolridge en de band sum 41. Om maar een paar voorbeeldjes te noemen."Pochtte Matt expres tegenover Lynn die het zou en moest horen. "Maar Ernesto, rapper toch? Zoek je nog een agent?"Vroeg hij daarna aan Ernesto die, voor zover Matt wist, een redelijk mooie staat van dienst had. "En jij moppie, als je dat afval eens in een winstgevend boek wil toveren, wil ik je best vertegenwoordigen. Dan word die kartonnen doos misschien wel een heel paleis. Ik meen het moppie, twee keer zoveel winst haal ik uit dingen als me concurrenten."Zei hij met een grijns, tenslotte waren auteurs ook een interessante markt. Ernesto was mogelijk binnen te halen, en tja Lynn was vaag. Maar volgensmij hield ze er wel van als haar agent een grote mond had dus kon hij meer beter een aanbod neerleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 10:10 pm

Ernesto moest weer eens lachen om de opmerking van Matt, wat een kerel zeg! Hij keek naar het geirriteerde gezicht van Lynn en moest er om lachen. 'Rustig maar hoor, hij heeft je laptop niet meer nodig.' Zei hij rustig. Hij keek naar Matt. 'Ach ja, dat verrekte ding mag me gestolen worden, ik word er helemaal gestoord van.' Zei hij een beetje geirriteerd. Hij lachte naar Matt. 'Daar heb ik geen last van, als die wijven ongesteld zijn vliegen ze net zo snel mijn huis uit als ze erin zijn gekomen.' Zei hij rustig. Hij had genoeg meiden om van te genieten, hij hoefde niet naar een of andere dure stripklup om sl*tjes te zien strippen, want die waren meestal al omgekocht door hemzelf. Hij keek naar de man die zichzelf voorstelde. Hij wist het wel, deze man was een agent, en misschien wel een van de beste die er kon zijn, hij had al veel over hem gehoord. 'Oke dan.' Zei hij rustig. Hij keek de man serieus aan. 'Inderdaad.' Bevestigde hij. 'En ja ik kan er best eentje gebruiken.' Zei hij rustig. Hij nam zijn telefoon terug. Hij stak hem in zijn zak, maar het ding ging alweer af. Hij keek op de display, weer die verrekte bewaker. 'Stuur maar weg, ik ben niet thuis dus kan ik niet open doen is het nou zo moeilijk?' Riep hij kwaad. Hij kreeg antwoord van de bewaker. 'Wat zeg je? Ja laat maar naar binnen brengen, maar hou ze in de gaten je weet nooit wat ze doen.' Zei hij rustig. Hij hing op en gooide de telefoon in het zand. 'Voor een zwerver die toevallig langskomt.' Zei hij rustig en keek minachtend naar het ding, wat moest hij er nog mee? Hij had genoeg telefoons thuis liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Schrijfster (Autrice)
Leeftijd: 21
Partner:

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 10:11 pm

''Je hebt natuurlijk altijd hielenlikkers...'' zei Lynn minachtend richting Ernesto, ze hoopte nu met rust gelaten te worden, maar nee Matt wilde nog iets zeggen. Kon hij het krijgen... ''Mijn WC-papier levert meer winst op dan dat hele Sum 41 van jou. Sum 41 moet het met vier man, waarvan vier Canadees en jij doen, ik haal alle winst zelf binnen. Kijk maar op book.com. Daarbij, créme de la créme? Ik werk niet voor je, waar heb je het over?''
Lynn gaapte en tuurde om zich heen, ze zag dat de zon al aan de horizon stond. Heeft ze haar tijd aan die complete stumpert verneukt.
''Ik bij jou? Is dit het punt waarop ik moet lachen? Kom nou, als ik bij jou kom word je ook nog groot. Nee, ik ben egoïstisch en wil graag mijn kartonnen dozen voor mezelf houden.'' zei Lynn en klapte haar laptop dicht. Ze richtte zich op Ernesto, ''Ben benieuwd of ik morgen op het nieuws hoor of jij je bij Vegas hebt aangesloten. De één verkoopt de meeste boeken ter wereld, de ander likt de kont van een internetloze tekkel schoon, de ander is een internetloze tekkel.''
Het meisje pakte haar laptop, stond op en richtte zich op Matt. ''Ik verkoop, jou Sum word gedownload... Ik haal goud binnen, ik las vanmorgen dat Luan fout XTC binnen haalde.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 10:25 pm

Ernesto keek naar het meisje, was het de bedoeling dat hij beledigd was? Laat me niet lachen. Hij keek naar Lynn. 'Die heb je ook inderdaad, en je hebt de mensen die het niet kunnen betalen, zoal jij.' Zei hij minachtend. Hij keek naar Matt. 'Welke winst? Jou wacke boeken zijn niks tegen de nummers van Sum 41 of de raps van mij meisje.' Zei hij rustig. Hij wist dat haar boeken goed verkochten, maar met zijn nieuwe nummer had hij toch meer geld opgehaald als zij met 7 delen wc-papier. 'Jij hebt 7 boeken of, hoe je het ook wil noemen nodig om winst te maken, ik 1 nummer om een dubbele winst te maken dan jij met 7 boeken.' Zei hij spottend. Hij lachte om Lynn. 'Is het iniedergeval duidelijk dat je een zwerver bent, voor zover dat nog niet duidelijk was. Je hebt niet eens een dak waaronder je wc-papier met tekst erop te schrijven, hoe zielig ben je dan?' Zei hij rustig, hij meende elk woord dat hij zei. 'Zul je niet op het nieuws horen hoor, dat het op het nieuws komt dat jij eindelijk geld binnenhaalt met je zielige boeken, dat moet op het nieuws komen.' Spotte hij. 'beter hij een internet loze tekkel en ik zijn kon schoon likken, dan jij als zwerfhond die wc-papier verkoop.' Zei hij rustig. Hij keek naar haar. 'Ga weg met je rotte commentaar, maar een ding dat is waar, je bent gewoon een zwerver daarom verkoop je wc-papier op straat.' Zei hij rustig. 'Amina koydem.' Voegde hij eraan toe. Hij keek naar Matt. 'Jij goud binnenhalen? Jou boeken worden verkocht? Dat is alleen om het in de openhaard te gooien, heb je goed gelezen, maar wat is je commentaar daarop? Zelf ben je een heroinehoer.' Zei hij spottend. Hij keek naar de zee, het was bijzonder druk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Schrijfster (Autrice)
Leeftijd: 21
Partner:

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinema mei 03, 2010 10:45 pm

(Is godplay als je zegt dat jij twee maal zo veel verdient als Lynn Wink Ik heb toestemming van Luan om te zeggen dat ik meer verdien dan hem...)

''Gozzie, meneer is op zijn teentjes getrapt door een zielige schrijfster?'' zei Lynn lachend. ''Mijn 7 boeken hebben meer opgeleverd dan vier Sum 41 albums, zoek maar op... WC-papier? Goeie, alleen jammer dat je -evenals je raps- je woordje moet jatten... Ik moet je teleurstellen, ik leef ruim genoeg...''
Lynn draaide zich om, van plan om naar huis te lopen. Stelletje prutsers dat ze waren. Ze zette enkele stappen in de richting van Starstreet, maar toen stopte ze met lopen. Lynn liep al een tijdje met een idee, een briljant plan al zij ze het zelf. Misschien kon die gladjak wel van pas komen. Het meisje prutste wat aan haar haar en draaide zich toen weer in de richting van Matt.
''Gladjak,'' siste ze bazig. ''Als je kont is schoongelikt en je met een echte artiest wil werken, kom vanavond nog even langs. Starstreet 81.''
Een glimlach speelde om haar gezicht, één van de weinige dingen waar ze om gaf, dan waren het verkoopcijfers en opbrengsten. Alles regelde ze zelf en ze was niet van plan om dat te veranderen, maar soms had je hulp nodig om je verkoopcijfers omhoog te halen.
Lynn draaide zich opnieuw om en liep op haar blote voeten, met haar laptop onder haar arm, in de richting van haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinedi mei 04, 2010 8:30 pm

(ach ja, het zeggen hoeft niet te betekenen dat het werkelijk zo is, maar ik zal er op letten Wink)

Ernesto keek rustig naar Lynn, ach ja woorden stelen, het beroep van een rapper. Alleen die opmerking over zijn raps was fout. 'Van wie jat ik raps?' Vroeg hij rustig, niet kwaad, hij hield zichzelf rustig, het had geen enkele zin om kwaad te reageren, en er was ook geen reden toe. Hij reageerde niet verder op de reactie van Lynn, het was gewoon zielige praat, ze was iemand die niet iets beters kon verzinnen of zo. Hij richtte zich tot Matt. 'Misschien moeten we op een terras gaan zitten of naar je kantoor gaan om te overleggen of zo, dat lijkt me makkelijker, mijn huis kan ook nog als het moet.' Zei hij rustig tegen hem, hij zag dat Lynn al weg was, en keek niet meer naar haar. 'Tenminste, als je mij nog als cliënt wil.' Zei hij rustig, een agent was niet perse nodig, maar het was handig en hij kon het toch betalen. Hij keek naar Matt, het leek hem een slimme man, die inderdaad overal wel winst uit kon halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Onlinedi mei 04, 2010 8:42 pm

"We gaan wel naar een restaurant. Ontmoet me morgen maar om 13:00, lekker een lunch eten. Neem ik papieren mee, en natuurlijk de pen. Dan regelen we de bijzaakjes wel. Ik zal tegelijk nog eens kijken wat mijn contacten van je vinden en of er al iets beschikbaar is. Ik wil graag snel beginnen dus daar heb ik misschien ook nog iets over te melden. En waarom restaurant? Tja, ik wil nog eens kijken waar ik hier goed kan eten. Dus tot daar. Hier heb je mijn kaartje."Zei Matt, hij gaf Ernesto een bedrijfskaartje. Het was wit met het logo van het bedrijf. Ook stond er een naam op, telefoon, e-mail en zelfs nog oud vertrouwde fax nummer in. Soms gebruikte mensen die nog dus waarom ook niet. "Geef maar belletje als iets veranderd voor morgen, en later zul je hem nodig hebben."Zei Matt die nu ging naar zijn kantoor voor de afspraak met Derek. "Ik moet gaan dus tot morgen."Zei Matt die nu van het strand liep op naar het kantoor...

(Zal zometeen met topic beginnen Smile , Of jij moet graag maken dan mag dat ookwel!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijven   Schrijven Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schrijven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Pacific Beach :: Quiet Beach-
Ga naar: