Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ontspanning

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Ontspanning   Ontspanning Onlinevr apr 30, 2010 7:59 pm

Serena stond voor het grote, chique uitziende café stil. Ze was niet bepaald chique gekleed maar dat maakte toch niet zoveel uit? Ze liep naar de deur en opende hem langzaam. Tot haar verbazing zag ze dat de binnenkant van het café er doodgewoon uitzag. Een soort vertrouwd gevoel overviel haar en ze glimlachte breed. Ze zag een pooltafel staan en liep er in een rechte streep naartoe. Een paar mensen keken lachend naar haar op en begroette haar vrolijk. Het waren meer beroemde mensen die er te zien waren. Ze keek naar de houten pooltafel voor haar en reikte met haar hand naar de witte driehoek die alle biljartballen bijelkaar hield. Ze was niet zo goed in pool maar ze kon het altijd proberen. Ze hoopte dat ze de tafel niet zou afbreken en schudde lachend haar hoofd, dan zou ze wel iets heel vreemds moeten doen. Ze fronste en pakte de stok van tafel. Wat moest ze nu doen? Ze wist dat je tegen de witte bal moest stoten, maar dat was het. Ze haalde de witte driehoek weg zodat de biljartballen weg konden schieten en stapte achteruit. Ze zette de top van de stok tegen de witte bal en gaf een stoot tegen de bal. De verschillende kleuren biljartballen schoten alle kanten op en verdwenen soms zelfs in een van de hoeken waar een zwart gat was te zien. Misschien moest ze vragen of iemand haar kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinevr apr 30, 2010 8:56 pm

Devon was ook in het café, poolen was een leuke sport om even te doen met mensen. Gewoon lekker simpel houden, biertje erbij en je had al een geslaagde avond! Daarom wilde hij het nog wel eens doen, kon hij het goed? Het ging, hij kon het aardig maar was zeker geen pro in pool maar daar had hij ook geen intentie in om dat te zijn. Als hij maar een paar keer van vrienden won en zeker als het voor een paar tientjes ging. Niet dat tientjes veel geld waren meer voor hem maar het gevoel dat er iets op het spel stond was leuk. Hij zag een zwart harig meisjes proberen te poolen, nou ja ze deed het nog best goed aangezien er een aantal ballen in de zwarte gaten verdwenen. Maar ze had een blik dat ze het niet helemaal snapte, maar Devon kon het fout hebben. Hij liep naar haar toe. Ze had een redelijk slank lijf, een mooi gezichtje daarnaast. Hij keek automatisch altijd naar vrouwen wat mooi aan hun was, een tik die er sinds zijn dertiende of eerder ongeveer in zat. Maar hij vond dit nooit erg eigenlijk.Terwijl hij naar haar liep zocht hij eerst een stok uit. Nee, die is niet goed genoeg. Dacht hij. Ow die wel, en toen pakte hij een stok uit het rekje en liep met deze naar het meisje toe.

"Hey, lukt het een beetje?"Vroeg Devon aan het meisje. Hij schatte haar rond de twintig in. Maar het was best moeilijk om haar inteschatten. "Heb je zin om tegen mij verder te spelen?"Vroeg hij daarna met een vriendelijk glimlach naar het meisje. Hij keek heel even naar de pooltafel, de lamp hing redelijk laag maar volgens hem niet in de weg. Hij had namelijk welleens zijn hoofd tegen een lamp aangestoten en wilde dat nu graag verkomen. Daarna keek hij weer naar het meisje toe voor het antwoord wat zij hem zo geven. Hij had zelf ook een pool tafel thuis bedacht hij zich, maar op vrienden na die bij hem kwamen voor een feestje gebruikte hij de tafel nauwelijks. Nou, heel af en toe om eens te oefenen wanneer hij een poolafspraak had met wat vrienden. Want hij wilde wel altijd winnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinevr apr 30, 2010 9:18 pm

Serena hield de stok wat steviger vast en probeerde nog een stoot tegen de bal te geven. Ze fronste en legde de stok neer, dit zou hem niet worden. Ze gooide haar hoofd naar achteren en zette haar handen in haar nek. Ze keek het café nog eens rond en zag een jongen aan een andere pooltafel staan. Hij had er wel verstand van, dat kon je zo zien. Ze grijnsde en wendde haar gezicht weer af naar de tafel. Ze pakte de stok weer op en perste haar lippen tot een smalle streep. 'Kom op.' mompelde ze. Ze keek naar de 5 ballen die nog op tafel lagen en schrok lichtelijk toen ze iemand opeens heel dichtbij hoorde. Ze veerde overeind en keek in het vriendelijke gezicht van de jongen. Ze herkende hem ergens van, van een film waarschijnlijk, daar had hij het mooie hoofd wel voor. Ze gniffelde en schudde haar hoofd. 'Nee, niet echt. Ik doe maar alsof ik eht kan hoor.' zei ze lachend. Ze zette de stok weer op tafel neer en luisterde verder naar de jongen. 'Eeuh, je wint geheid van me hoor, dan is er geen zak aan voor jou.' zei ze. Ze tuitte haar lippen bedachtzaam en glimlachte. 'Ik ben trouwens Serena. En ik weet zeker dat ik jou eerder heb gezien. In een film volgens mij!' zei ze vrolijk. Misschien kwam ze nu over als een mislukte fan, wat goed .. not. Ze zuchtte en pakte de stok weer op. Het zou een wonder zijn als de jongen niet snel wegging omdat hij bang was door haar gekheid te worden aangestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinevr apr 30, 2010 10:11 pm

"Dan ben je daar wel goed in."Zei Devon met een lachje. "Ach, wie weet. Het zou niet het gekste zijn wat er ooit gebeurt."Zei Devon daarna over dat hij vast en zeker zou winnen. Toen stelde ze zich zelf voor als Serena waarna ze zei hem te herkennen! Uit een film. Hij glimlachde, en voelde zich wat zelfverzekerde en beter. Dat was vaak zo als iemand hem herkende uit een film, hij vond het gewoon geweldig erkend te worden dat was al zo vanaf dat hij begon met acteren. "Aangenaam Serena. Dat kan wel kloppen, heb namelijk in een aantal films gespeeld. Ik ben trouwens Devon Coolridge."Zei hij met een glimlach. "Ik ga denk eens wat drinken halen, kan ik ook iets voor jou halen?"Vroeg Devon tegen het meisje. "Maar dan kunnen we misschien een potje doen zonder inzet. Kun je oefenen om mij eens een pak slaag te geven met pool!"Zei Devon met een lachje.

Hij vroeg zich nu af of hij het meisje ergens van kendde. Aangezien ze niet de eerste in Azua zou zijn die beroemd was, of iniedergeval veel geld. Of misschien was ze op bezoek? Ach, dat zou hij later nog wel ontdekken. Aangezien dat momenteel toch helemaal niks uitmaakte. Het enigste wat dat zou doen is als hij misschien een relatie ooit met haar aanging, aangezien de press een koppel van twee beroemdheden altijd wel leuker vond. Maar een echte relatie was lang geleden, de meeste relatie waren van hem oppevlakkig en vaak snel afgelopen. En de rest was meer een one-night stand. Hij was pas tweeëntwintig en genoot dus van het leven. En hij besloot nu ook te genieten van het gesprek met Serena en het eventueele poolen met haar. Hij bedacht daarna wat te drinken, een biertje? Dat was wel lekker te doen en hoorde bij zijn ogen bij het poolen, of een whiskey? Nee, liever nog niets sterks. Als het gezellig zou zijn zou hij wel wat langer bij Serena willen blijven poolen en dan kon hij later wel dronken worden als hij dat dan wilden. Want zo beginnen was voor een gewoon café iets té. Of iets fris? Dat was ook nog een optie. Eerst maar kijken wat Serena doet om daarna te beslissen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinevr apr 30, 2010 10:40 pm

Serena glimlachte breed naar Devon en schudde haar hoofd langzaam. 'Je bent wel zeker van jezelf zeg. I like it.' zei ze lachend. Ze begon wat aan de stok te trekken en en knikte toen hij zei dat hij in een paar films had gespeeld. Zodra ze zijn naam wist, wist ze zeker dat ze hem op het doek had zien schitteren. 'Je bent erg goed in je beroep.' complimenteerde ze hem vrolijk. Ze tuitte haar lippen bedachtzaam en keek naar de bar in het café. Ze hoefde nog niets sterks, al werd ze niet snel dronken. Ze fronste en keek Devon aan. 'Ik neem hetzelfde als jou.' zei ze. Ze glimlachte weer breed en pakte de poolstok van tafel. 'En als een pakslaag geven tijdens een potje pool niet lukt dan kan ik het altijd nog op een andere manier doen hé.' zei ze vrolijk. Ze vond het gezelliger worden dan toen ze binnen kwam, er waren toch nog leuke mensen in Azua op de plekken waar zij kwam. Ze kruiste haar benen en sloeg haar armen over elkaar. Dit moment deed haar denken aan de avondjes met haar bandleden, daar was het ook altijd gezellig mee. Ze hoorde eigenlijk een nieuw nummer te schrijven voor de band op dit moment .. maar ze had wel wat anders te doen in dit nieuwe gebied. Ze draaide zich weer om naar de pooltafel en sloeg met de stok bijna tegen de laaghangende lamp boven de tafel aan. 'Ze moesten die dingen eens wat hoger hangen.' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlineza mei 01, 2010 4:39 pm

Devon hoorde dat ze er van hield dat hij zelfzeker was, dan kwam het wel goed. Hij was altijd zelfverzeker, beschouwde het ook als één van ze sterkste kanten. Want als acteur moet je mensen toch overtuigen om de besten rollen te krijgen. "Thank you."Zei Devon met een glimlach op haar compliment, het was altijd leuk gewaardeerd te worden voor je goede prestatie op de film. "Zelfde als mij. Dan zou ik je dus makkelijk dronken kunnen voeren."Zei Devon een beetje plagerig. "Ow, dat klinkt eigenlijk wel aantrekkelijk..."Zei Devon op haar zinnetje met het pak slaag geven. "Ben ik helemaal mee eens" Zei Devon lachend toen Serena tegen de lamp aanstootte. Daarna liep hij naar de bar voor het drinken te halen.

Bij de bar zaten twee oudere mannen, rond de zeventig, gezellig te kletsen met een bier voor hun uit. Ze hadden het over Basketball tenminste Devon hoorde de naam Kobe Bryant voorbij komen. "Twéé cola!"Zei Devon tegen de barman.Het was makkelijk kiezen geworden nu Serena had gezegd dat ze hetzelfde nam als hem, Bier kon hij een meisje niet zomaar geven, iets sterkers maar netter was ook niet de juiste keuze dus maar iets fris. De barman was rond de veertig of vijftig, moeilijk te beoordelen. Hij droeg een wit-shirt, had een warrig baardje maar wel een vriendelijk uitziende man. De man schonk twee cola in. "Zo, dat is dan drie dollar."Zei de man met een vriendelijk glimlach. "Hier."Sprak Devon kort en krachtig terwijl hij drie dollar betaalde. Waarna hij de cola oppakte en meenam naar Serena. "Hier heb je een hemelse cola, als hij niet lekker is dan zal ik hem wel proberen interuilen."Zei Devon tegen Serena terwijl hij haar de cola aangaf. En zelf zijn eerste slonk nam. "Zo zal ik eens?"Zei Devon terwijl hij de witte bal zocht. Hij pakte de stok, maakte zich klaar om te schieten. Nu eens een makkelijke uitzoeken die er moeilijk te doen uitzag. Een beetje opscheppen was altijd leuk. Toen zag Devon de ideaale manier. Hij schoot de witte bal tegen de rand van de tafel, hierdoor ketste de witte tegen een gekleurde aan die toen in het zwarte gat verdween. De volgende bal miste Devon expres, hij koos er eentje uit die toch te moeilijk was en deed er ook geen moeite voor. Tenslotte moest hij niet té lang aan de beurt blijven, tenslotte was het veel leuker om Serena te zien polen!
"Zo, laat jij nog maar eens iets zien."Zei Devon terwijl hij wees naar de tafel en van de tafel weg ging staan zodat Serena kon schieten. "Zeg maar als je hulp nodig hebt..."Voegde hij er snel aantoe. Niet zozeer dit keer om optescheppen maar juist om te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlineza mei 01, 2010 5:23 pm

Serena barstte in lachen uit door de antwoorden van Devon en schudde haar hoofd met een grote glimlach toen hij naar de bar vertrok. Nu had ze tijd om te oefenen, pool was niet haar allersterkste kant. Ze schudde haar handen om ze los te maken en pakte de stok weer van de tafel af. Ze kneep een oog dicht en probeerde op de juiste bal te stoten, maar het mislukte zodra ze haar best ging doen. Ze viel half over de tafel heen toen ze een te harde zet gaf en boorde de stok bijna het groene tafelblad in. 'Oeps.' mompelde ze terwijl ze moeizaam haar lach inhield. Ze hoorde wat voetstappen achter haar en draaide zich om zodat ze Devon aan kon zien komen. 'Volgende keer trakteer ik. En ík zal jou zeker dronken voeren.' zei ze lachend. Ze nam de cola aan en bedankte Devon vriendelijk. 'Aan inruilen doen ze hier waarschijnlijk niet hoor. Tenzij je er toch nog iets voor terug geeft.' zei ze. Ze wierp een blik op de bar waar een man in een wit shirt drankjes stond uit te delen. 'Hij ziet er misschien heel vriendelijk uit maar je kan hem maar met één ding overhalen om een drankje in te wisselen.' vervolgde ze. Ze keek toe hoe Devon het poolspel begon en leunde op de stok. Ze keek vol bewondering toe hoe Devon speelde en schudde haar hoofd toen ze aan de beurt was. 'nee, dat kan ik niet hoor! Ik sta zo voor schut, ik kan niet eens normaal een poolstok vasthouden!' zei ze lachend. Ze kond e humor er wel van inzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinezo mei 02, 2010 5:21 pm

"Ow, dat is goed om te weten. Zolang jij maar ook dronken bent, is gezelliger."Zei Devon op haar opmerking. "Telt een vuist als iets teruggeven?"Vroeg Devon daarna toen Serena het had dat de man niks terug zou gegeven. "Dan zal ik je eens helpen!"Zei Devon die achter Serena ging staan. "Dan leg je deze hand hier neer."Zei Devon die haar hand op de plek neerlegde. "Dan de stok erbij."Vervolgde hij. Waarbij haar de stok op de hand liet leggen. "En dan gewoon mikken en uithalen."Zei Devon die haar nu zelf liet schieten en weer los liet zodat ze kon schieten. "En als je het zo doet, is de kans op succes weer wat groter."Zei hij daarna tegen Serena.

Devon voelde dat hij een sms'je kreeg, hij had zijn telefoon namelijk op trilfunctie staan. Overigens vreselijke naam trilfunctie vond Devon. Het was van Keith Gold, zijn agent de afgelopen drie jaar, hij opende het bericht om er even vluchtig door te lezen. Tenslotte wilde hij niet a-sociaal zijn en zomaar met zijn telefoon gaan spelen! Maarja, hij moest het wel even zien. Voor hij het wist zou er iets mis zijn, of juist iets heel goed. Best intressant om te lezen dus!
Hij las hem vluchtig, gelukkig was het niet veel:
Goed nieuws, het nieuwe script van DramaQueen is binnen.
Zet je mooiste prinsen glimlach op! Morgen meeting bij Disney mannetjes, kom op tijd. Twaalf uur tot één en kan uitlopen, dus haal geen plannen in je gekke hoofd! Vergeet niet hoeveel ze je wel niet betalen. Dit word een mooie deal gast.

Gold


Daarna stopte hij zijn telefoon weer weg en keek hoe Serena zou hebben geslagen. Het was altijd opvallend dat Gold altijd met Gold afsloot en niet met zijn voornaam of groetjes of iets anders. Maarja, beter dat dan -xxx- van een man ontvangen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinezo mei 02, 2010 6:25 pm

Serena grijnsde breed naar Devon en schudde haar hoofd lachend. Toen hij achter haar ging staan om te helpen probeerde ze zich te concentreren op wat hij zei. Devon legde haar hand op de juiste plek op de stok en ze beet op haar lip om het allemaal te onthouden. Toen ze volgens Devon de goede houding had en gewoon moest mikken haalde ze diep adem. Ze kneep één oog dicht en haalde uit met de stok. Ze tikte tegen een gele bal die meteen een soort kettingbotsing veroorzaakte. Verschillende kleuren ballen verdwenen in de zwarte gaten in de tafel. Verbaasd ging ze weer normaal staan en keek naar Devon die op zijn mobieltje aan het kijken was. Ze pakte haar cola weer op en nam er een slokje van. Ze zette haar glas weer terug op de tafel en ging weer in de juiste houding staan zodat ze op de ballen kon mikken. Bij de tweede poging ging geen van de ballen in de gaten. Ze zag dat er wat mensen naar hun aan het staren waren, geweldig zagen ze haar onderuit gaan .. maar het kon haar niet schelen Devon was zo aardig om haar te helpen. Toen Devon weer opkeek gniffelde ze. 'Je moet als hobby leraar worden bij het poolen.' zei ze lachend. Ze zette de stok op de tafel naast de pooltafel en draaide zich om naar Devon waarna ze op de tafel ging zitten. 'Your turn. Show me your balls.' zei ze plagend. Ze stak haar tong lachend uit en hield haar hoofd wat schuiner. Ze moest opeens denken aan het moment dat hij zijn telefoon in zijn hand had. 'Oh .. als je een belangrijk smsje hebt gekregen en je weg moet .. dan mag je gewoon gaan hoor.' zei ze met een lichte klank van teleurstelling in haar stem. Ze keek naar beneden en draaide aan de ketting om haar nek die rinkelde bij elke beweging die ze maakte. Ze wierp een blik op de tafel waar nog maar een paar ballen op lagen en schudde haaf hoofd langzaam, die kon hij er allemaal in één keer inmikken. Ze vond het al gezelliger dan toen ze binnen kwam. Ze wierp een blik op de bar en zag de verschillende dranken staan. Ze zou hem eens dronken voeren zolang hij bleef. Een grote glimlach verscheen weer op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinezo mei 02, 2010 11:21 pm

"Word jij dan vaste leerling bij mij?"Vroeg Devon aan Serena met lachje nadat ze hem een nieuwe carriere tip had gegeven. "Als je die wilt zien, moet je naar mijn kamer. Want ik laat ze niet zomaar aan iedereen hier zien."Zei Devon met een grijnsje terwijl hij zich klaar maakte om te schieten. Toen zei Serena nog iets over zijn sms'je. "Ow, wel beetje belangrijk. Maar dit is toch veel leuker."Zei Devon daarna tegen Serena met zijn vriendelijkste glimlach. Oké, het was voor vandaag helemaal niet belangrijk. Maar dat wist zij ook niet...
Hij richte op één bal, deze schoot hij er simpel in. Daarna draaide hij rond de tafel om een beter zicht te krijgen, ging weer goed staan, richtte eerst nog een blik naar Serena, waarna hij keek naar de bal voor zich en schoot de witte tegen de gekleurde die er ook inging. Nu waren er nog twee op het veld. Hij herhaalde het ritueel maar keek nu niet naar Serena, tenminste niet voordat hij schoot. En ook deze ging erin, waarna hij opkeek met glimlachje. "Drie op een rij."Zei hij blij. Waarna hij de laatste schoot, deze ging mis. Die interesseerde hem ook minst tenslotte was het wel leuk om Serena nog een keer te zien."Die laatste moeilijke is speciaal voor jou."Zei Devon. Terwijl hij zijn cola pakte en deze in één keer wist optedrinken. "Zo, nu is mijn dorst ook weer een beetje weg. Jij zit ook naar die drank te gluren."Zei Devon daarna aangezien hem opviel dat ze naar die drank keek. Of naar die oude mannen van rond de zeventig maar hij verwachtte toch niet dat ze daar opviel! "Dus kan ik je nog iets geven..."Vroeg hij daarna, hij wist dat Serena hem had aangeboden de volgende keer te halen. Maar hij wilde het altijd vragen, zeg maar automatisch dat je niet vraagt een vrouw je drinken te laten halen. Soort van opvoeding die je kreeg zonder het ooit verteld te krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinema mei 03, 2010 5:28 pm

'Tuurlijk, ik word je best lerende leerling!' zei Serena vrolijk. Ze barstte in lachen uit toen Devon zei dat ze mee moest naar zijn kamer als ze haar tekst letterlijk nam. 'Sorry schat, ik ga heel graag mee maar dan word iedereen hier zo jaloers op me, dat doe ik ze niet aan.' zei ze met een knipoog. Ze dronk haar glas leeg terwijl Devon bezig was met de poolstok en glimlachte breed. 'Ik weet het, met mij is alles veel leuker.' zei ze. Ze leunde wat naar achteren en keek weer verbaasd toe hoe Devon alle ballen in de gaten kreeg. Toen er nog één bal over was die hij miste sloeg ze verontwaardigd met haar handen op tafel. 'Jij bent zo gemeen!' zei ze lachend. Ze gleed soepel van de tafel af en pakte de stok van Devon over. Ze probeerde in de juiste houding te gaan staan en haalde diep adem. Ze luisterde naar wat hij zei en schudde haar hoofd, wat was hij toch een gentle man. 'Ik heb beloofd dat ik de volgende ronde zou doen, en ik zou je dronken voeren dus wees voorbereid.' zei ze. Ze zette haar stok zo goed mogelijk neer en tikte er tegenaan. De bal week een beetje naar links maar raakte de kant waardoor hij in een van de zwarte gaten verdween. Ze keek verbaad naar het gat waar de bal in was verdwenen en gooide de stok op tafel. 'Yeah! Het is gelukt!' riep ze vrolijk uit. Ze ging grijnzend voor Devon staan en hief haar kin. 'Dat had je niet verwacht he.' zei ze. Ze pakte zijn hand was en leidde hem naar de bar waar de man in het witte shirt al meteen opkeek. Ze knikte naar de oude mannen aan de bar en keek weer naar de flessen drank. 'Doe maar 2 wisky voor mij en m'n vriend.' zei ze na een paar minuten. Ze ging op een van de barkrukjes zitten en keek toe hoe de man de drankjes in glazen goot en het naar hun schoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinema mei 03, 2010 7:40 pm

"Leuk, dan mag ik je stickers met goed gedaan geven."Zei Devon. "Beetje egoisme is niet erg hoor."Zei Devon over het naar de kamer gaan. "Soms moet je mensen maar jaloers maken."Vervolgde hij zijn verklaring. "Alles? Dan hebben we nog veel te doen."Zei Devon met een glimlach. Hij liet haar hem gemeen noemen en de stok overpakken. "Ik ben altijd voorbereid."Zei Devon over haar opmerking om voorbereid te zijn. Hij ging achter haar staan, zo had hij de beste plek wanneer ze voorover stond om te gaan schieten. Tenslotte viel het zo minder op. "Mooi hoor! En het schot was goed."Zei hij daarna met een lichtelijke grijns. Toen liet hij zich meetrekken door Serena naar de bar, waar ze hem waarschijnlijk dronken ging proberen te voeren. Hij ging naast haar zitten op de kruk, en kreeg daarna een whiskey van de man. "Eentje maar? Je onderschat me, na eentje ben ik nog niet dronken hoor."Zei hij tegen Serena."Ik ben het wel gewend minimaal eentje op feesten."Zei hij daarna terwijl hij zijn eerste slok opdronk.

"Nu je me toch dronken voert, wil ik wel meer van je weten."Zei Devon daarna met een glimlach tegen Serena terwijl hij er eens goed voor ging zitten. "Zoals, wat doe je als beroep?"Vroeg Devon als eerst."Altijd leuk om te weten als je iets doet."Zei hij als argument voor zijn vraag. "En kom je hier vandaan? Of ben je ergens anders geboren?"Vroeg hij daarna. "En hoe oud ben je? Of was dat de verboden vraag tegen vrouwen, ik dacht namelijk dat de verboden vraag was om het gewicht te vragen maar ik kan me vergissen."Zei Devon misschien een beetje droog denkend. Waarna hij benieuwd was naar haar antwoorden, stiekem had hij er zelf al een paar verzonnen. Zo was ze twintig, kwam uit New York, en ze was een... Daar had hij moeite mee dit te bevestigen, alles ging door zijn hoofd wat ze kon zijn van zangeres tot model tot actrice. Hoewel? Actrices had hij toch wel mogen ontmoeten en de naam ervan te weten?! Dus hij was benieuwd in hoe verre hij haar goed inschatte, niet dat hij daar iets om gaf...En hij dacht New York omdat dat een grote stad was, en dat gevoel had hij bij haar, en Los Angeles sloot hij direct uit. Want dan had hij haar daar gemist en dat wilde hij niet, en daarmee sloot hij de gehele westkust uit. Dus was New York zijn volgende en eerste gedachte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinema mei 03, 2010 8:49 pm

Serena grijnsde en hief haar wenkbrauw. 'In dat geval wil ik de mensen graag jaloers maken.' zei ze. Ze keek Devon uitdagend aan en dronk haar glaasje in een keer op. 'Nou, dan gaan we verder tot je onzin begint uit te kramen.' zei ze met een grijns. Ze wenkte de barman en stak twee vingers op. 'Twee glazen voor Devon en mij.' zei ze. Ze werd niet snel dronken, maar als ze dronken was dan kon je beter oppassen. Ze wist dat ze nuchter moest blijven om geen domme dingen te doen maar dit was een avond waarop ze los wilde gaan. Ze dronk weer van haar wisky en hield haar hoofd een beetje schuin terwijl ze Devon aankeek. 'Natuurlijk .. je moet ook wat van me weten voordat je me meeneemt naar je kamertje.' zei ze lachend. 'Ik ben zangeres en gitariste van de band Crush.' antwoordde ze netjes op zijn eerste vraag. Ze glimlachte en tuitte haar lippen bedachtzaam. 'Ik ben geboren in New York, daar woonde ik ook maar we hebben van de manager gehoord dat Azua de beste plek was om te verblijven.' zei ze. Ze schoot in de lach toen Devon over verboden vragen begon en schudde haar hoofd. 'Je mag zelfs mijn gewicht weten hoor, alleen lijkt me dat niet erg boeiend .. behalve als je van plan bent mij op te tillen of als ik op je ga zitten.' zei ze lachend. 'Maar ik ben 19 jaar.' vervolgde ze. Ze hield haar hand bij haar ketting en keek het café rond. Ze zag mensen in groepjes staan en vrolijk kletsen. Ze herkende geen beroemde personen, alleen Devon kende ze van films en series. Ze grijnsde en draaide zich weer om naar de bar. 'Hoe oud ben jíj eigenlijk? Of is dat de verboden vraag voor jongens?' vroeg ze. Ze keek naar haar glas die nog tot de helft gevuld was en tikte met haar vingers een beat op het houten barblad. Dit kon nog een gezellige avond worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinema mei 03, 2010 11:04 pm

"Fijn om te horen dat ik nu geen onzin uitkraam."Zei Devon met een grijnsje. Devon dronk zijn eerste whiskey op en begon aan zijn tweede. Binnenkort het aangeschoten zijn zou komen. "fijn dat het meenemen naar het kamertje nog doorgaat."Antwoorden Devon op de lachende Serena. "Gitaar kunnen spelen en nog eens kunnen zingen ook! En dan ook nog zo geweldig kunnen poolen, damn girl je hebt wel wat talent!"Zei hij daarna tegen Serena terwijl zijn tweede whiskey nog eens een slok uitnam, nog één slok en die was er doorheen gejaagd. "New York, een grote stad."Zei Devon een beetje herhalend terwijl hij luisterde. New York, één goed dus! Die andere zangeres kon hij ook niet weten. "Nou, dat lukt me wel hoor. Maar nu heb je wel me meesterplan door!"Zei Devon lachend op haar opmerking over tillen en op hem zitten. "En dat opzitten, dat is nog wel belangrijk als we naar een kamertje willen gaan!"Zei Devon daarna die nu dingen wist te combineren en het wel een goede opmerking van hem zelf vond. Maar dat vond hij wel vaker, vaak was het dan wel moeilijk te weten te komen of het ook een goede opmerking was. Devon ging meestal met zichzelf mee in dat soort dingen. Toen zij ze dat ze negentien jaar was, hellaas had hij het daar mis mee. "Stiekem is dat een verboden vraag, maar ik zal het je toch maar verklappen. Ik ben tweeëntwintig."Zei Devon tegen Serena."Ikzelf vind het opzich wel een mooie leeftijd, nou ja het klinkt wel mooi. Twee tweeën."Zei Devon daarna. Nu had zijn tweede whiskey op, hij was zeker nu ongeveer wel aangeschoten voor zover hij het altijd kon zeggen."Zal ik de volgende weer doen."Zei Devon met een grijnsje tegen Serena."Of hoef je al niet meer?"Vervolgde hij zijn zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinedi mei 04, 2010 6:19 pm

Serena dronk haar laatste slok wiskey op en voelde haar keel een beetje branden. Heerlijk gevoel vond ze zelf. Ze voelde haar hoofd al wat lichter worden en grijnsde breed naar Devon. 'Hmmm, dankje.' zei ze op zijn opmerking dat ze talent had. Ze knikte toen hij zei dat New York een grote stad was en zak in gedachte haar geboorteland al weer voor zich. Het café begon wat voller te stromen met allerlei mensen waardoor de temperatuur steeg. 'Ik ben erg benieuwd naar je kamertje.' zei ze gniffelend. 'Ik zal heel erg mijn best doen en mijn beste kant laten zien.' zei ze lachend. 'Wat fijn om te weten dat je stiekem een lekkerding van 22 jaar bent.' zei ze lachend terwijl ze een wenkbrauw hief. Ze vond het prettig om het zo leuk te hebben met Devon, ze hadden ongeveer dezelfde lol. Serena haalde diep adem en keek naar de flessen drank die voor hen lagen. De barman liep weg achter zijn domein dus je kon alles pakken. 'Waarom zouden we steeds om een paar glaasjes vragen als we gewoon een fles kunnen nemen?' vroeg ze. Ze viste wat papier geld uit haar zak en gooide het op de bar waarna ze een fles Jenever pakte. Ze nam een slok uit de fles en hield haar hoofd een stukje schuin, 'Jij wilt vast ook wat. Ik blijf trakteren tot jij dronken bent .. dat heb ik immers beloofd.' zei ze. Ze kwam van haar barkruk af en ging op de houtenbar zitten. 'Nou, mond open jij ik zal je helpen.' zei ze vrolijk. Ze keek Devon afwachtend aan en hield de fles gereed, als je toch eenmaal uit was dan moest je het ook goed doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-04-10

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 22
Partner: geen...

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinedi mei 04, 2010 9:19 pm

"Fijn om te weten dat je die mening met me deelt."Zei hij op de zin van Serena. Misschien iets té arogant achterafgezien dacht Devon achja hij vergat het snel weer die gedachte. "Omdat die glaasjes zo mooi zijn."Zei Devon droog toen ze vroeg waarom ze niet de fles zouden nemen. "Aaah dan maar."Zei Devon die wachtte tot ze er iets in zou doen."Maar wacht even, als je mij jenever in gaat gooien vind ik ook dat ik Jenever in jou mag gooien!"Zei Devon met een grijns."Want alleen dronken zijn is een stuk minder leuk dan met zijn twee..."Zei Devon daarna. "En volgensmij ben jij zelfs nog leuker dronken? Of zit ik verkeerd, en moet ik je juist niet dronken voeren?"Vervolgde hij daarna. Hij merkte daarna dat de muziek wisselde, plots was er een ander nummer dan daar voor. Nouja, voorzover hij daar had op zitten letten. Het kon net zo goed hetzelfde nummer zijn wat nu anders klonk dacht hij. Hij was nu wel heel moeilijk bezig over muziek dacht hij daarna waarna hij zich weer afsloot van de muziek. Misschien was het ookwel leuk weer eens naar New York te gaan? Devon was zelf namelijk slechts een paar keer naar New York geweest, twee keer voor een film en drie keer gewoon voor de lol. Maar misschien kon Serena, als hij haar tenminste later nog kende, hem wel een keertje een rondleiding geven. Met dit in gedachte begon hij maar weer te spreken. "Hey, ik vind dat jij me later ook een keertje New York moet laten zien. Tenminste nadat we uit ons coma ontwaken van het zuipen."Zei Devon met een glimlach."En nu giet maar vol."Terwijl hij zijn mond open deed opdat Serena hem mocht vullen met Jenever. Jenever dronk Devon vaak niet uit zichzelf, uit zichzelf in het huis dan. Op feestje kwam het dan welleens van pas. Maar aan de andere kant zovaak dronk Devon ook geen alchol thuis, dat was voor feesten! Behalve natuurlijk het heillige der heilligen, bier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 30-04-10
Woonplaats : Misschien.

Karakter Kaart
Beroep: Gitariste & Zangeres [Band: Crush]
Leeftijd: 19 jaar
Partner: -

Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Onlinedi mei 04, 2010 9:55 pm

'Ja ... die glaasjes zijn zo mooi.' zei Serena mijmerend. Ze begon te lachen en gooit de halve inhoud van de fles in Devon's mond. 'Ik ben veels te erg als ik dronken ben. Maar je mag alles proberen.' zei ze. Ze pakte een tweede fles vanachter de bar en schoof hem naar Devon. 'Leef je uit!' zei ze met een knipoog. Ze voelde hoe de drank op haar begon in te werken en zorgde dat ze de dronken kick kreeg. De barman kwam weer aangelopen en gebaarde dat ze van de bar af moest gaan. Wat waren ze hier toch saai. Ze ging weer op de barkruk zitten en schoof dichter naar Devon toe. 'New York ontdekken? Samen met mij? Nou .. als je het echt wilt. Ik ken super leuke plekken waar je gewoon kan chillen.' zei ze. Ze sloot een oog en luisterde naar de muziek die op de achtergrond speelde. Het was weer een typisch nummer die altijd werd gedraait in cafés. 'Hmmm, zin om de boel op z'n kop te zetten hier?' vroeg ze. 'Als een soort overwinning voor het leren poolen.' vervolgde ze terwijl ze een knikje gaf naar de tafel waar ze zojuist aan hadden gespeeld. De tafel was inmiddels als bezet door andere mensen. Ze sloeg haar benen over elkaar en tikte tegen de fles aan. 'Kom op, je bent nog niet eens op de helft.' loog ze. Ze gniffelde en keek opzij naar de oude mannen naast hen die op hun beurt weer terug staarde. Waren ze zo opvallend bezig? Ze zette de fles op de bar en richtte zich weer tot Devon. 'Heb ik al gevraagd waar jíj eigenlijk vandaan komt? Ik begin steeds meer dement te worden op deze leeftijd.' zei ze met een grote glimlach. Ze streek wat haren uit haar gezicht en keek weer het café rond. Ze vond dat de omgeving altijd vrolijker werd als je dronken was, meer levendig. Zometeen zag ze de oude mannen van 70 jaar ook dansen .. juk! Ze schudde die gedachte snel weg en draaide weer een kwartslag naar Devon. 'Zin om straks te dansen?' vroeg ze. Ze had het gevoel dat ze was volgepompt met energie die er zo snel mogelijk weer uit moest.
De muziek veranderde naar een lekkere beat en verschillende mensen begonnen tegen elkaar aan te dansen in het opeens veels te kleine café. De sfeer zat er lekker in en je werd er automatisch in meegenomen als je het maar al te graag wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontspanning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   Ontspanning Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontspanning
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Azua's Party Area :: Chique Drink-
Ga naar: