Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Privacy en meer vrije tijd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Elliott

Elliott


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-05-10
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Beroep: Chef-Kok
Leeftijd: 22 jaar
Partner: :l

Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Onlinedo mei 06, 2010 6:46 pm

Het gebeurde niet vaak dat Elliott vrij was van 't restaurant. Maar als het op een zeldzame dag zoals deze toch gebeurde, ging ze naar deze plek. "Azua Leafs", dat lag in een van de stilste plekken in Azua. Ze noemde deze plek wel eens het paradijs.

Enkele bomen stonden rond haar terwijl een bruine aarde onder haar voeten zat. Ze had zich onder een boom geplaatst. Enkele zonnestralen kwamen op haar gezicht, waar ze ontzettend van genoot. Normaal in was het ook warm maar dat kwam door de keuken. Dit was een natuurlijke warmte. Hier hoefde ze niet tegen iedereen te schreeuwen dat ze het verkeerd deden of wat ze precies moesten doen. Vele mensen kwamen naar haar restaurant voor hun geheime recepten. Ze kon de beige gordijnen, crème kleurige vloer, gouden lampen en perfect houten tafels alweer voor haar zien. De heerlijke geur die in haar restaurant hing. Het feit dat ze zelf al het geld gespaard had. Dat ze zo creatief was om zelf recepten in elkaar te kunnen zetten.
Een kleine zucht verliet Elliott's mond. Ze vond het hier fijn, het was rustig. Er heerste een oneindige stilte, een koele wind en een warme zon. Wat meer kon een vrouw willen? Haar gedachten vielen even stil, terwijl ze nadacht over iets wat ze kon willen. Maar dat was niet moeilijk. Het was iets wat iemand met een baan zoals haar ook wel wou. Wat vele beroemdheden wouden. Twee dingen; privacy en meer vrije tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://truelife.forummotion.com
Eminem

Eminem


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 04-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 26
Partner:

Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Onlinevr mei 07, 2010 12:20 am

Eminem was aan het joggen door het park, hij had wat drinken, wat eten en pen en papier bij zich. Hij had zin om een nieuwe tekst te schrijven, zin om te blijven in het wereldje waarin hij zich nu bevond. Eminem had totaal geen behoefte meer aan drugs, aan de coke. Hij was twee jaar weggeweest en sinds twee dagen weer wereldwijd op de radio. In heel Noord Amerika en in heel Europa stond hij weer bij de top, de verkoopcijfers van zijn CD's gingen in Zuid Afrika zelfs gigantisch omhoog.
De rapper liep in flink tempo het bos door, opzoek naar een boom waar hij zich kon neer zetten om te beginnen pennen. Er waren bomen zat, maar hij voelde zich niet moe genoeg, hij wilde nog even door rennen, even helemaal kapot zitten. Eminem droeg een rode bandana, een witte hemd en een rode trainingsbroek. Vrijwel een standaard outfit bij het joggen.
Een half uur later besloot hij dat ie wel degelijk stuk zat en pikte een boom uit waar hij op af liep en zijn rugzak liet zakken. Dan hoorde hij een geluid. Eminem liep om de ietwat brede boom heen en zag waar hij bang voor was, de boom was bezet. In eerste instantie was hij van plan weg te lopen, maar dan herrinderde hij de woorden van de psychiater. Hij moest niet weglopen voor onbekenden, hij moest vrienden maken waar de mogelijkheid lag en hij moest zo veel mogelijk vernieuwing in zijn leven brengen. Dat vriendjes maken vond Eminem nogal cliché klinken, maar in de rest van zijn woorden zat wel iets.
Eminem haalde zijn schouders op, wat kon er nu gebeuren?
''Hey, ik err... Liep lang en'' begon Eminem, niet wetende welke smoes hij het best kon gebruiken. Waarom ook? Wat kon die vrouw onder hem, hem nu maken? ''Ik moet hay zeggen tegen vreemde van mijn psychiater...''
Eminem beet even op zijn lippen en vervolgde vaag, ''ik voel me nu echt een complete mongool... Maakt het uit... Appeltje?''
De rapper bukte en greep naar zijn rugzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliott

Elliott


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-05-10
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Beroep: Chef-Kok
Leeftijd: 22 jaar
Partner: :l

Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Onlinevr mei 07, 2010 11:01 am

"Hey, ik err... Liep langs en-" klonk een toch wel bekende stem. Elliott keek op en zag daar de man. Nou die kende ze wel, Eminem. Wie kende hem niet? Maar het was niet zo vreemd om hier beroemden tegen te komen. Ze trok haar wenkbrauwen een paar millimeter op als teken dat ze aan het wachten was op zijn antwoord. Al gauw begon de rapper weer met praten.
"Ik moet hay zeggen tegen vreemde van mijn psychiater..." kwam er toen uit. Nee, dan was je helemaal niet mongolisch bezig. Maar hij kon er ook weinig aan doen. Eigenlijk was het juist goed dat hij het advies van zijn psychiater opvolgde. Er waren namelijk zat mensen die gewoon zoiets hadden van "ja, ik ga dus echt niet voor lul lopen.." Ze besloot even te knikken als teken dat ze zijn woorden gehoord had en 't begreep.
"Ik voel me nu echt een complete mongool... Maakt het uit... Appeltje?" bood de man haar aan. Ja, zij zou zich ook als een "complete mongool" voelen, om het zo maar te zeggen. "Ja, graag." nam ze het aanbod aan met een lichte glimlach. Als ze nu positief reageerde, zou het de volgende keer dat hij op een vreemde afstapte minder eng zijn. Dan kon je je vasthouden aan positieve ervaringen die je wel gehad had.
Ze keek de man, uuh.. Eminem.. aan terwijl hij naar zijn rugzak greep. Hij had een rode bandana om zijn hoofd en een wit hemd aan. Ook had hij een rode trainingsbroek aan. Standaard kleren om iets in te doen zoals joggen. Ze gokte dan ook dat hij dat deed, voordat hij tegen haar "moest" praten. "Doe je dat vaak? Ik bedoel, joggen?" het laatste zinnetje plakte ze er snel achteraan, zodat het niet leek alsof ze vroeg of hij nu al vaak op vreemde was afgestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://truelife.forummotion.com
Eminem

Eminem


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 04-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 26
Partner:

Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Onlinevr mei 07, 2010 6:01 pm

Eminem graaide twee groene appels uit zijn rugzak en gooide zijn rugzak vervolgens weer op de grond. Één van de appels gooide hij onderhands in de handen van de vrouw en ging vervolgens tegenover haar zitten, tactisch met de wind in zijn gezicht want Eminem zweette als de ziekte.
Met een glimlach keek hij naar zijn rode sportschoenen en haalde zijn schouders op. ''Ik woon hier pas een week... Maar de afgelopen jaren heb ik wel geprobeerd om minstens een uur per dag te joggen. Ik weet niet of ik dat nu nog ga of wil volhouden.'' zei Eminem. Het was niet de volledige waarheid, dat hij slechts een week in Azua woonde, hij woonde hier eerder al vijf jaar lang, van zeven tot twee jaar geleden.
''Wat jij?'' vroeg Eminem dan, ''kom jij hier vaak?'' De rapper nam een hap van zijn appel, ietwat zuur, wat Eminem niet erg vond, hij hield immers erg van zure appels. De man vroeg zich af of het onbeleefd was om te vragen wie de vrouw tegenover hem was en of het arrogant was om aan te nemen dat zij hem al kende. Eminem besloot ervan uit te gaan dat Elliot hem niet kende, als hij zich voorstelde dan kon het toch onmogelijk onbeleefd zijn om te vragen wie hij zelf tegenover zich had.
''Mijn naam is Eminem, of Marshall, ik heb mijn naam verandert naar mijn artiestennaam.'' zei de man en krapte ongemakkelijk aan zijn wang. Zo zelfverzekerd en arrogant als hij overkwam en misschien ook daadwerkelijk was op de TV en bij concerten was hij niet in één-op-één gesprekken, helemaal niet als er geen echt onderwerp was om over te praten. Eminem hield van de stilte, zolang hij zelf maar niet stil hoefde te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliott

Elliott


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-05-10
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Beroep: Chef-Kok
Leeftijd: 22 jaar
Partner: :l

Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Onlineza mei 08, 2010 10:53 am

Toen een groene appel Elliott's kant op werd gegooid, zorgde ze ervoor dat een van haar handen berijkbaar was om hem te vangen. Dat gebeurde dan ook. Eminem ging tegenover haar zitten waarnaar een wind van achter haar kwam.
"Ik woon hier pas een week... Maar de afgelopen jaren heb ik wel geprobeerd om minstens een uur per dag te joggen. Ik weet niet of ik dat nu nog ga of wil volhouden." vertelde Eminem, nadat hij een tijdje naar zijn schoenen had gestaard met een glimlach op zijn gezicht. Ze had zelf haar schoenen naast haar liggen. Gewoon een paar All Stars, niks bijzonders. In haar restaurant droeg ze dan wel nette kleding, maar in haar vrije tijd droeg ze dan ook "vrije tijds kleding".
"Wat jij? Kom je hier vaak?" luidde de volgende vraag van de rapper. Elliott keek even naar de appel waar ze nu half mee speelde in haar handen, door hem in rondjes te draaien tussen haar nagels. Hij had een groene kleur wat erop duidde dat hij zuur was. Het enige wat haar te binnen sprong was het recept van appeltaart. Daar gebruikte ze zure appels en abrikozen jam. "Ik woon hier ongeveer vier jaar," begon Elliott toen, "ongeveer sinds ik uit huis ben dus." Ze nam een hap van haar appel en keek even naar de man tegenover haar. Vreemd genoeg vond ze het wel fijn om tegen iemand te praten.
"Mijn naam is Eminem, of Marshall, ik heb mijn naam verandert naar mijn artiestennaam." stelde Eminem zich voor. Kijk, dat wist ze niet. Dat hij Eminem was wel, maar dat hij daarvoor Marshall had geheten was voor haar nieuw. "Nah, aangenaam Eminem. Ik heet Elliott. Chef kok in Miyu." stelde ze zich toen aan de rapper voor. Ze stak haar hand uit om te kijken of hij hem zou schudden, in een poging om ook sociaal over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://truelife.forummotion.com
Gesponsorde inhoud





Privacy en meer vrije tijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privacy en meer vrije tijd   Privacy en meer vrije tijd Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Privacy en meer vrije tijd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Praten, praten en nog meer praten!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Calm Garden :: Azua Leafs-
Ga naar: