Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Joggen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Joggen   Joggen Onlinedo mei 06, 2010 1:25 pm

Een man die rond de 22 jaar draaide rende over het strand. Oke, misschien zat zijn carrieré als bokser erop, toch moest hij zichzelf nog in vorm houden. Het was nog ochtend, altijd stond hij vroeg op, zo had hij van niemand last hier. Enkele surfers waren er altijd omdat volgens hen de golven 's morgends het beste waren. Veel maakte dat niet uit, dat waren maar een paar jongens. Het was niet zo dat het strand ineens overbevolkt was. Opeens voelde hij een steek in zijn zij, een teken dat hij het wat rustiger aan moest doen. Ook had hij iets verderop waar zijn spullen lagen een rugby bal. Meestal riep hij dan een van de jongens die aan het surfen wa en speelde hij daar mee.Kort wreef hij door zijn ogen en kwam dan tot stilstand. De jongen deed enkele strechoefeningen, en even spande zijn spieren dan ook ze op. Een gezonde ziel in een gezond lichaam. Dat was zijn motto. En dat probeerde hij dan ook na te leven hoewel dat soms wel moeilijk werd voor hem aangezien hij graag veel vettige dingen had, en die moest hij er dan ook weer afsporten met te gaan joggen of wat dan ook. Kort stak hij zijn hand op naar de jongens en knikte kalm naar hem. Dat waren de mensen die hij hier dagelijks zag, en dat was zo al jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinevr mei 07, 2010 5:21 pm

Derek zat lekker op het strand te zonnen. Hij ging wel vaker in zijn eentje naar het strand. Zijn vrienden waren meer feestbeesten en gingen alleen maar naar het strand om naar de Beach Club te gaan. Met zijn hawaii-style zwemshorts lag hij op een strandlaken te genieten van de warme zonnestralen die op zijn lichaam vielen. Hij hoorde nooit het geluid van de zee of de meeuwen die naar elkaar kresen. Maar zijn broer had hem wel eens vertelt dat het soms mooi was om te horen. Derek boeide het eigenlijk niet zoveel. Hij kon dan gaan wensen het ooit te horen, maar daar zou hij alleen maar ongelukkig van worden. Dus hij genoot maar van de dingen die hij wel kon zien. Hij was allang blij dat hij niet blind was, maar doof. Niks zien zou hij veer erger hebben gevonden. Nu kon hij tenminste nog autorijden en zien waar de mensen stonden. Hij was dan veel minder afhankelijk van andere mensen, dan als hij blind zou zijn. Hij keek even rond. Hij zag wat mensen Beachvolleybal spelen, mensen joggen, iemand die stretch oefeningen deed en natuurlijk massa's mensen die op het strand lagen te bakken.

Derek besloot het water even in te gaan. Even lekker afkoelen. Hij dook onder en voelde zichzelf een beetje gewichtloos worden in het water. Een heerlijk gevoel vond hij dat, alsof de zwaartekracht opgeheven werd. Helaas werd je wel naar boven getrokken, omdat je drijft, maar dat maakte Derek niet zoveel uit. Na 20 seconden moest Derek weer adem halen. kwam boven water en ging lekker op zijn rug drijven en mee deinsde op de golven van de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bassist, 2e stem in Sum 41
Leeftijd: 24 jaar oud.
Partner: (nog) niet.

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinevr mei 07, 2010 6:19 pm

Dave liep over het strand, hij was nog wat nat. Hij had net even in het heerlijk koele water gelegen van de oceaan. Hij liep door naar een tentje. daar gaf hij twee dollar aan de vrouw die daar stond. Hij pakte een parasol en een bedje, nam deze spullen mee naar een rustige plek en ging op het bedje onder de parasol liggen. Zonnen was een van zijn favoriete bezigheden, naast zwemmen dan. Soms kwamen er bekenden langs die 'hey' of 'hai' zeiden. Hij knikte dan even naar die mensen en ging weer liggen. Dave kreeg het na een tijdje erg warm, hij had een best bleke huid en deed er wat zonnebrand op. Nadat hij dit gedaan had stond hij op, nam een aanloop en sprong het koele water in. Het was precies op temperatuur. Dave rende sloom, - want zo gaat dat in de zee - naar de hogere golven toe. Hij vind het heerlijk om met zijn rug tegen de golven te gaan staan, en vervolgens met de golven meespringen en drijven. Dit deed hij een paar keer, totdat hij tegen iemand aankwam.. Zachtjes, maar je voelde het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinevr mei 07, 2010 9:47 pm

Na een tijdje vond Derek dat hij wel genoeg had gedreven. Hij besloot terug te zwemmen. Terwijl hij terug zwom, zag hij hoe een oude mevrouw, van ongeveer 65 jaar, door een jongen omver werd getackeld in de zee. Derek vond dat absoluut respectloos, maar misschien had de jongen haar wel niet gezien. Derek zwom naar het strand en ging na een stukje door het warme zand te hebben gelopen weer liggen op zijn strandlaken.

Na een tijdje besloot Derek weer even rond te kijken over het strand en zag dat de man die zojuist stretch oefeningen deed, nog steeds bezig was. Hij besloot hem te bestuderen, kijken wat voor oefeningen hij deed, want misschien kon hij dan ook wel zulke spierballen krijgen. Hij moest zeggen dat hij jaloers was op het gespierde lichaam van de jongen. Hij zou vast wel veel meiden aan zijn lippen hebben hangen. Derek was niet zo super populair bij de meiden. Ze giegelen vaak als ze hem zien of schrikken af doordat hij gebaren gebruikt. Dat is ook een van de redenen dat Derek op jonge leeftijd besloot te leren een beetje zijn stem te kunnen gebruiken. Hij heeft jaren bij de logopedist te lopen om bepaalde klanken aan te leren. Het was een redelijk uniek project voor de logopedist. Ze deden het als volgt: De logopedist schreef een woord op en Derek moest het dan uitspreken zoals hij dacht dat het moest. En als het goed was, dan stak de logopedist haar duim op. Het kostte veel tijd en energie, maar het leverde wel wat op. Alleen grammatica was gewoon niet te doen voor Derek, daarom praat hij nu dan ook in Gebarentaal grammatica. Ondertussen ging Derek staan en wat bewegingen van de jongeman nadoen, om ze motorisch te onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinevr mei 07, 2010 10:46 pm

Jack staarde wat voor zich uit terwijl hij zijn oefeningen deed en opeens zag hij een jongen net dezelfde oefeningen doen, kort fronste hij. Rustig plaatste hij zijn been weer op de grond en stak zijn ene arm dan schuins naarboven en de andere deed hij daarvoor om die dan zo naar achteren te duwen. Dit deed hij voor een vijftal minuten en ook met zijn andere arm deed hij dit. Voor hem was zijn dagelijkse ochtend training afgelopen en kort keek hij weer naar de jongen. Ach wat. Kort streek hij door zijn gitzwarte haar en geeuwde eventjes. Wie zou de jongen zijn? Ergens herkende hij hem wel maar hij kon hem niet echt plaatsen. Hij besloot er maar eens naar toe te gaan. Jack keek even naar de grond en wandelde dan naar die ene jongen toe die hem daarnet na deed. Rustig hield hij halt en keek hem even aan. 'Hé,' Zei hij vriendelijk tegen hem en stak zijn hand dan ook uit naar hem en grijnsde eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bassist, 2e stem in Sum 41
Leeftijd: 24 jaar oud.
Partner: (nog) niet.

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlineza mei 08, 2010 11:31 am

Dave stond langzaam op, hij zag dat hij tegen een bejaarde aan was gekomen. ''Sorry.'' zei hij en hielp de verouw overeind. Snel liep/rende hij de zee uit. Kijkend naar de andere mensen op het strand liep hij weer naar zijn parasol met bedje en hij gromde wat toen hij ging liggen. Toen hij keek over het strand zag hij allemaal mensen zitten, de meeste kende hij niet. De jongen die net naar hem keek toen hij tegen de bejaarde vrouw aanbotste, zag hij oefeningen doen. Hij keek de jongeman even aan, schatte hem rond de twintig, en liep toen naar een tentje ongeveer tweehonderd meter verder om een biertje en een Mars te halen. Toen hij dat gedaan had liep hij terug naar zijn parasol-met-bankje en ging liggend drinken en eten, de spullen die hij net had gekocht. Zijn oog viel nogsteeds op de jongeman die hij had gezien en die nu oefeningen aan het nabootsen was. Hij fronste zijn wenkbrouwen even en keek toen naar andere mensen, dat vond hij altijd leuk om te doen. Naar andere mensen kijken. Kijkend naar de mensen, stond hij weer op, pakte zijn surfboard die daar al sinds het begin lag en begon op de zee te surfen. Deze keer keek hij beter uit! Razz De jongen die hij schatte rond de twintig bleef hij nakijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlineza mei 08, 2010 11:31 pm

Derek voelde zich een beetje stom, toen de gespierde jongen, waarschijnlijk iets ouder dan hijzelf, op hem afkwam. Wie deed er nou iemand na op een overvolle strand. Derek stopte meteen en deed een beetje cool. Gelukkig zei de jongen niet veel, want anders was het weer acteren dat hij het hoorde en dan vertellen dat hij doof was. Gelukkig bleef het maar bij een 'hey' en stak hij alleen maar zijn hand op. "Hey. Sorry, doof ben ik, maar liplezen kan ik." zei Derek meteen, om de jongen niet af te schrikken. Hij ging weer zitten en bood de andere jongen ook aan om te zitten. Het koste minder energie om te zitten, dan te staan in de hitte. Het was nogal een warme dag. Derek besloot meteen maar uit te leggen waarom hij de jongen nadeed. "Sorry ik nadoen jou. Maar veel spieren heb jij en ik ook willen. Dus ik dacht, oefening nadoen om te onthouden." zei Derek. Hij probeerde dit keer minder met zijn handen te bewegen. Hij was bang om mensen af te schrikken, zoals hij een paar keer gemerkt had op het strand. Dan keken ze hem aan en liepen ze stug door.

"Jij niet leuk vinden ik jou nadoen. Ik kan begrijpen. Sorry Sorry." begon Derek helemaal. Hij boog een paar keer, om echt zijn excuses aan te bieden. Hij dacht namelijk dat de jongen naar hem toe kwam om hem te vertellen dat Derek hem niet belachelijk moest maken ofzo, zonder ook maar na te denken dat de jongen misschien wel gewoon een gesprekje wilde beginnen. Derek week even zijn gezicht af van de jongen. Hij keek naar de zee en zag dat de jongen die eerder tegen de oudere dame op knalde, nu op een surfboard het water in gegeaan was. Iets gaf Derek het gevoel dat die jongen hem in de gaten hield...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlineza mei 08, 2010 11:47 pm

Jack keek naar de jongen en fronste even. Maar meteen kwamen er enkele woorden uit. "Hey. Sorry, doof ben ik, maar liplezen kan ik." Jack knikte vriendelijk en glimlachte kalmpjes naar de dove jongen die ging zitten. Tuurlijk zette hij zich naast hem dat was het beleefdste wat hij kon doen. "Sorry ik nadoen jou. Maar veel spieren heb jij en ik ook willen. Dus ik dacht, oefening nadoen om te onthouden." Een grijnsje speelde op zijn gezicht. De jongen aapte hem na om de oefeningen te memoriseren. "Jij niet leuk vinden ik jou nadoen. Ik kan begrijpen. Sorry Sorry." Meteen begon de jongen een paar keer te buigen waarschijnlijk om aan te tonen dat het hem speet. 'Geeft niet hoor. Mij maakt het niet uit.' Zei hij tegen hem en gebruikte bij deze dan ook zijn handen om het om te zetten in gebaren taal. Ja hij had vrienden die doof waren en daardoor kon hij ook iets van gebaren taal. Eigenlijk vond hij het best wel leuk hier zo gewoon te zitten zonder al die heisa rond zijn beroep of de mensen die hem herkenden van vroeger. Gewoon eens even platte rust. Opeens wees Jack naar zichzelf. 'Ik ben Jack, en jij?' Vroeg hij aan hem en wachte dan ook in alle rust af.


[Moet gaan]
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinezo mei 09, 2010 1:38 pm

Derek keek even raar op toen hij zag dat de jongen, die Jack heette, ineens gebarentaal gebruikte, en nog niet eens zo slecht ook. "Wow, gebaren goed jij." zei Derek. "Zie ik niet vaak." Hij gebaarde even uit blijk van waardering het 'petje af' gebaar. "Mijn naam is Derek, leuk je te ontmoeten." Jack leek nogal te genieten van de rust, blijkbaar is hij dat niet altijd gewend. "Vaak op strand jij? Jou nog niet eerder gezien volgens mij. Veel mensen hier, dus kan gebeuren." Derek ging even lekker liggen, want de zon scheen nog steeds fel, hoewel er wat wolkjes tevoorschijn kwamen. "Heerlijk weer, hou ik wel van. Jij ook?" Derek probeerde gewoon een lekker gesprek op gang te brengen. Iets wat hij wel leuk vond om te doen, gewoon ontspannen praten, nieuwe mensen ontmoeten, lekker kletsen over koetjes en kalfjes en bijtjes en bloemetjes.

"Beroep doe jij wat?" vroeg Derek dan maar. "Acteur ben ik. Leuk werk, maar soms vermoeiend. Gelukkig alleen maar dove rollen spelen ik. Jij ook leuk werk doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinezo mei 09, 2010 7:24 pm

Jack staarde even naar de lucht en wreef kort door zijn zwarte haren. "Wow, gebaren goed jij. Zie ik niet vaak." Een warme glimlach speelde op het gezicht van de jongen. Hij vond het altijd leuk om complimenten te krijgen over het feit dat hij gebarentaal kon. Het 'petje af' gebaar was hem niet ontgaan. "Mijn naam is Derek, leuk je te ontmoeten." 'Ingelijks Derek.' Zei hij vriendelijk tegen hem. Het geluid van de oceaan maakte hem rustiger dan hij normaal was. Normaal was Jack altijd een van de hyperkinetischte mensen ooit, maar nu was hij gewoon de rustige Jack die geen kwaad in zich leek te hebben. 'Vaak op strand jij? Jou nog niet eerder gezien volgens mij. Veel mensen hier, dus kan gebeuren." Kort keek hij hem aan en hoorde dan verderop wat geroep van enkele mannen tegen elkaar maar dat liet hij zo. 'Ik zit hier elke morgend om me in vorm te houden. Maar meestal ben ik tegen de middag al weg.' Legde hij met de nodige gebaren uit aan hem. De warme zon was hem niet ontgaan maar hij kon daar best wel goed tegen vond hij zelf, beter dan de meeste jongens. Hij sloot zijn ogen en ademde de gezonde zeegeur even in. "Heerlijk weer, hou ik wel van. Jij ook?" Derek stelde veel vragen maar dit maakte niets uit, hij deed dat ook wel eens. Rustig opende hij zijn ogen. 'Inderdaad, het is heerlijk weer. En ik hou daar ook wel van, beter dan de regen.' Zei hij vriendelijk tegen hem en plaatste zijn handen in het zand. "Beroep doe jij wat?" Meteen wou hij antwoorden, maar er was al weer een volgende vraag. "Acteur ben ik. Leuk werk, maar soms vermoeiend. Gelukkig alleen maar dove rollen spelen ik. Jij ook leuk werk doen?"
Dus hij was acteur. Nu wist hij vanwaar Derek hem bekend voorkwam. 'Ik was vroeger een proffesioneel bokser, maar door de nodige verwondingen ben ik vorig jaar gestopt. Nu bescherm ik andere mensen.' Legde hij weer uit met gebaren ditmaalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinezo mei 09, 2010 11:53 pm

Derek kreeg het warm van de zon. Hij zou snel even verkoeling moeten zoeken, maar vond het eigenlijk te gezellig om zo even te kletsen, dus hij bleef liggen. Hij merkte dat Jack ook meer ontspannen werd doordat Jack zijn handen in het zand plaatste. Jack legde uit dat hij vaak 's morgens op het strand te vinden was voor de oefeningen. En daarna kreeg Derek al snel de verklaring waarom het lichaam van Jack zo gespierd was; hij was een professioneel bokser geweest die nu zijn brood verdiende met het beschermen van andere mensen, waarschijnlijk als bodyguard. "Aha, Verwondingen soort wat?" vroeg Derek. Hij was wel benieuwd wat voor blessure Jack had opgelopen waardoor hij geen bokser meer kon zijn. Zou hij een spier gescheurd hebben? Of een bot gebroken. Derek wist het niet, maar hij was dan ook geen medisch genie die het eventueel zou kunnen zien...

De warmte werd iets te veel voor Derek en hij begon een beetje rood te worden. "Hehe, te warm worden nu. Ga je mee water in? Alleen afkoelen, dan strand weer op." vroeg Derek. Hij ging alvast rechtop zitten, om aanstalten te maken om de zee in te gaan. "Of water heb jij? Dan ik kan afkoelen." Derek lachte even uitdagend, er van uitgaand dat Jack het niet had en een soort van wedstrijdje te gaan maken wie het eerst de zee in komt. "Wat vind jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinema mei 10, 2010 4:34 pm

Jack voelde de verfrissende wind door zijn haren gaan en glimlachte eventjes. Derek was best wel een chille gast, allesins niet zo'n opgefokt mensje. De jongen zijn blik was gefocust op een enkele wolk in de lucht, dus hij was weer eens aan het wegdromen. "Aha, Verwondingen soort wat?" Die vraag haalde hem dan ook weer uit zijn droom. 'Mijn rechter knie was gebroken, en daardoor was ook mij knieband gescheurd.' Zei hij tegen hem en keek hem even aan. Al een geluk, had hij een transplantatie moeten ondergaan anders was er kans dat hij niet meer kon lopen. Derek begon rood te worden en dat liet die speelse grijns weer terug komen. "Hehe, te warm worden nu. Ga je mee water in? Alleen afkoelen, dan strand weer op." Ook hij kwam wat recht en keek even naar het water. "Of water heb jij? Dan ik kan afkoelen." Kort fronste hij en sprong dan ook recht. 'Wel Derek, je wou het water in kom dan maar op.' Zei hij tegen hem en schoot dan richting de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinema mei 10, 2010 5:50 pm

"Oh! Valsspeler!" lachte Derek en ook hij sprong rechtovereind om Jack achter na te gaan. Hij rende achter de gespierde jongen aan en manoeuvreerde tussen alle mensen, zandkastelen en strandlakens door. Derek lag een behoorlijk eind van de zee af, dus het was best een stukje om te sprinten. Even leek hij Jack iets in te halen, maar dat was schijn. Toch kwam hij steeds ietsje dichterbij, maar echt inhalen lukte Derek niet. "Hmm... Winnen ik niet kan... dan valsspelen moet ik." grijnsde Derek en hij sprintte nog iets sneller om heel dicht bij Jack te komen. Terwijl hij nog steeds achter Jack aan sprintte, bedacht hij een plan. Niet om zomaar te winnen, maar om dan maar samen het water in te vallen. Zijn voeten zetten de eerste stappen in het water dat net met een golf was aangespoeld en het zand werd meer modder dan zand. Nu kwam het zwaarste deel, voor Jack iets moeilijk omdat hij als gespierde man ook mee weerstand kreeg van het water. "Haha! Hebbes!" riep Derek toen ze half in het water stonden. Hij sprong op Jack en trok hem mee het water in.

Op dat moment gebeurde er iets gênants, wat Derek zelf niet door had, maar door een harde golf die hen onderwater raakte, zakte de zwembroek die blijkbaar iets te los zat, los. Derek kwam half boven water om adem te halen toen hij pas merkte dat zijn zwembroek een meter of twee van hem vandaan dreef. "NEE!" riep Derek meteen en hij werd knal rood, zeker nu Jack zo dichtbij was. "Zwembroek hier! HIER!" riep hij en hij kroop voorzichtig door het water naar de zwembroek toe. "Bijna Bijna." mompelde hij tegen zichzelf. "Oh, gênant dit... doodschamen ik... " stamelde hij. Derek hoopte dat Jack dit niet merkte, maar dat zou bijna onmogelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinema mei 10, 2010 6:05 pm

Jack keek even achterzich en rende dan verder zijn voeten raakte het water en opeens voelde hij een sterke tegenstand en meteen voelde hij dat de jongen op hem gesprongen was waardoor hij het water in duikelde. Simpelweg omdat hij het niet had verwacht. Jack duwde zich af op de grond en kwam weer boven, aleen was er blijkbaar iets gebeurt. "NEE!" Meteen merkte hij dat de jongen knalrood zag. Eerst had hij het niet door waarom dat zo was. "Zwembroek hier! HIER!" Nu had hij het wel door, hij zag dat de jongen zich door het water voortbewoog. Jack besloot het water maar in te duikelen en zo naar de zwembroek van Derek te zwemmen. Een golf ging over hem heen maar daar dook hij gewoon door. Niet veel later had hij de zwembroek van Derek vast en zwom hij naar hem toe. 'Hier.' Zei hij vriendelijk tegen hem en kleurde nu zelf ook rood. Aleen was dit niet uit schaamte maar om een andere reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinema mei 10, 2010 8:41 pm

"Godzijdank, dank je." zei Derek, zo rood als een tomaat zijnde, terwijl hij zijn zwembroek aannam van Jack. "Oh, zo gênant. Niet in verlegenheid gebracht hoop ik?" zei Derek, die een beetje twijfelachtig aan het worden door de rode kleur van Jack. Hij kreeg een kleine tinteling in zijn buik, alsof iets aan hem knaagde. "Uhm...wat...ehm..." begon Derek, hij sloeg ineens over van de spontane jongen naar een verlegen jongentje. Het maakte hem op een of andere manier een stuk jonger doen lijken. Hij zat nog steeds in het water, met zijn zwembroek in de hand. Zijn rode hoofd werd minder, maar zijn wangen waren net rode appetjes. "Euhm... ja ik zal mijn zwembroek maar even aandoen." Derek was zichzelf weer. Hij deed zijn zwembroek snel aan en begon rond Jack te zwemmen, waarna hij ineens onderdook. Onderwater, met ogen dicht, zwom hij tussen Jack's zijn benen door, stak stiekem zijn hand even op, zodat hij Jack aanraakte en kwam achter Jake weer boven water. Hij draaide zich om en grijsde even. "Zo, dat is wel genoeg afkoeling denk ik." Derek glimlachte nog steeds. Dit was voor het eerst dat hij zoiets bij een jongen deed. Voor het eerst voelde hij zich veilig genoeg om het te proberen, om even ondeugend te zijn.

Langzaam zwom hij naar het strand, hopend dat Jack hem zou volgen. Hij keek een keer achterop en wenkte hem aan om hem te volgen. Daarna ging hij het strand op en ging op zijn buik liggen op zijn laken, duidelijk om iets te verbergen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 3:48 pm

Jack keek hem met een lichte grijns aan en liet zijn am zakken toen Derek zijn zwembroek weer vast had. "Oh, zo gênant. Niet in verlegenheid gebracht hoop ik?" Rustig schudde Jack zijn hoofd en keek hem dan ook kalmpjes aan. En opeens voelde hij een zacht warm gevoel in zijn maag. 'Wat is er nu weer aan de hand?' Dacht hij inzichzelf. Hij hoorde de jongen voorzich wat zeggen maar verstond niet wat. Doordat hij te druk bezig was met zijn gedachten. Jack beet even op zijn onderlip en keek naar het water waar de twee nog in stonden. "Euhm... ja ik zal mijn zwembroek maar even aandoen." 'Dat is het slimste denk ik.' Zei hij tegen hem en keek dan ook naar het gezicht van de jongen en zag dat de rode kleur weer bijna verdwenen was. En opeens hoorde hij een plons, hij zag Derek onder hem door zwemmen en voelde zijn hand en kromp even in elkaar. "Zo, dat is wel genoeg afkoeling denk ik." Zei de jongen toen hij weer boven was gekomen. Jack stond er nog wat verdwaasd bij, waarom deed ie dat nou? Weer kwam het gevoel terug, maar echt verwoorden kon hij het niet. Hij knikte naar hem en keek hem dan ook weer aan. Dit was voor het eerst dat iemand dit bij hem gedaan had. Derek zwom weer naar het strand, en hij besloot hem dan ook maar te volgen. Zodra hij het zand over zijn knie voelde gaan plaatste hij zijn voet op de grond en duwde zich dan ook recht. Derek was al gaan liggen op zijn laken, op zijn buik dan wel. Rustig stapte hij door het zand en zette zich dan naast hem neer en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 4:19 pm

"Zo, lekker afgekoeld hè?" zei Derek toen hij merkte dat Jack naast hem was gaan zitten. Hij draaide zijn hoofd naar Jack, maar bleef op zijn buik liggen. Hij zag dat Jack even glimlachte. "Oh gênant was dat. Gelukkig bijna niemand heeft gemerkt. Fijn hè." zei Derek. Hij keek Jack aan en voelde zich al snel weer warm worden. "Vandaag zon is sterk, of niet? Nu al weer warm ik." Derek's zwembroek droogde al deels op en zijn haren druppelde af en toe nog. "Niet erg vind jij toch? Springen op jou deed ik." Derek begon te twijfelen. Jack vond het toch niet erg wat hij gedaan had? En als ie het wel vond, zou Jack hem er nu voor haten. Naja haten is wel een groot woord, maar meer anders vinden? Het was voor het eerst dat hij zoiets gedaan had, de drang had het even te doen. Voor het eerst dat hij een raar gevoel kreeg in zijn lichaam. Derek schudde even zijn hoofd en kwam weer uit zijn gedachten. Het gezellige gesprek van net, was even ver te vinden. Derek was een beetje verlegen geworden door het voorval van net en hoopte dat Jack iets zou zeggen. Of hij het fijn vond, of juist niet, of zou hij helemaal niks zeggen?

Even kreeg Derek weer een drang, al die jaren had hij er nooit last van en ineens kwam het naar boven. Gelukkig kon hij het een beetje onderdrukken, want hij wist verder eigenlijk nog helemaal niks van Jack. Misschien is Jack ook helemaal niet uit op een vriendschap en kwam ie gewoon kijken waarom Derek oefeningen nadeed. Dat het gewoon toeval was dat het op een gezellig gesprekje uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 4:33 pm

'Inderdaad.' Zei hij tegen hem en glimlachte dan ook even. "Vandaag zon is sterk, of niet? Nu al weer warm ik." 'Het is inderdaad best wel warm vandaag ja. Warmer als gewoonlijk.' Jack keek even naar zijn handen en streek dan kort door zijn haar dat nog goed nat was. Kort schudde hij zijn haren even uit zodat al het water dat erin zat eruit zou gaan en het sneller zou opdrogen. "Niet erg vind jij toch? Springen op jou deed ik.' Jack hield zijn hoofd stil en keek hem eventjes aan. 'Tuurlijk vond ik dat niet erg Derek. Waarom zou ik?' Wel vroeg Jack zich af waarom hij hem had aangeraakt onder het water. Ach ja, voor hem maakte het weinig uit. Stiekem had hij het best wel prettig gevonden dat hij het deed. Jack legde zich weer rustig neer en voelde de warmte van het zand op zijn rug aangezien hij naast het laken lag. Maar hij kon het wel goed verdragen, alleen was het zo dom dat dat zand straks aan zijn rug kleefde. De zwemshort van hem was al bijna helemaal droog door de warmte van de zon. 'Trouwens wat ga je vandaag nog doen?' Vroeg hij kalm aan Derek en draaide zich dan ook naar hem toe en glimlachte eventjes. Wat is er mis met me? Derek is zo'n leuke jongen, en ik doe zo dom bij hem. Waarom? Waarom kan ik nu niet eens normaal doen bij iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 8:21 pm

Derek dacht even na, voor hij antwoord gaf. "Vandaag niks hebben, jij?" antwoordde Derek. Hij draaide zich nu ook om naar Jack toe, nu het 'veilig' was. Ze keken elkaar recht in de ogen aan en Jack glimlachte ook eventjes. Derek kon het niet langer verdringen. Hij moest iets doen, ook al zou het misschien verkeerd opgevat worden.Als ik het nu niet doe, zal ik er vast nooit aan gewend raken.. dacht Derek. Hij bewoog iets dichter bij Jack en tuitte zijn lippen, waarna hij zijne snel op die van Jack drukte. Even hield hij het vast, maar al snel ging hij over naar het volgende niveau. Hij deed zijn lippen iets open en duwde zijn tong er voorzichtig door. Plotseling trok Derek zich terug, rood van schaamte. "Sorry, sorry... jou net kennen en nu al zo doen. Nogmaals sorry." Hoe stom kon ik zijn... waarom zou hij het zelfde voelen als ik? Het is voor mij nieuw, maar misschien weet hij wel heel goed dat hij het niks vind?! Derek sloeg even dicht, hij wist niks meer te doen. Jack's lippen waren wel zacht en hadden iets zoets, zoals hij wel eens bij meiden had geproefd. Maar dit was veel opwindender, veel spannender. Zo voelde dat tenminste.

De stilte van Derek's kant bleef aanhouden tot Jack iets zou zeggen. Hij keek even rond, maar bleef steeds naar Jack's ogen kijken tussendoor. Derek zag dat het strand wat leeg begon te lopen, gezien het steeds dichter bij etenstijd kwam. Nu hij er over dacht, kreeg hij ook wel honger. Maar het gevoel ging niet weg... hij wou eigenlijk nog een keer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 8:31 pm

Jack keek hem aan en hoorde de woorden van de jongen en meteen wou hij antwoord geven toen hij zich omdraaide. 'Ik ook niet, buiten hier wat hangen.' Zei hij tegen hem en glimlachte even. Opeens kwam Derek dichter, maar hij ging niet achteruit. En dan was het moment er, hun lippen raakten elkaar en meteen kwam dat warme gevoel los. Nu wist hij wat het was. Zijn mond werd open geduwd en voelde dan ook Derek's tong in zijn mond binnenkomen. Zo snel het was begonnen eindigde het ook. Jack opende zijn ogen en merkte dat de jongen rood zag. "Sorry, sorry... jou net kennen en nu al zo doen. Nogmaals sorry." Jack keek hem aan en zuchte even diep. Het warme gevoel in zijn maag werd steeds groter en dit was niet van de honger, nee het was door Derek. 'Derek het geeft niet, ik mag je graag.' Fluisterde hij naar hem toe. Jack drukte een kus op zijn wang en keek hem dan een lange tijd in zijn ogen aan. Hij plaatste zijn hand op de jongen zijn wang en streek daar zachtjes over. Ja, dit was echt. Het voelde echt, dus het was geen droom inieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derek

Derek


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Second Life

Karakter Kaart
Beroep: Acteur
Leeftijd: 19 jaar
Partner: noppes

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 9:02 pm

Jack's zucht verbrak de stilte, waarna hij al snel sprak. Het maakte hem dus niks uit, hij mocht Derek wel. Jack gaf Derek nog een kus op zijn wang, waarna hij met zijn hand over zijn wang streek. Derek moest er even aan wennen dat een jongen zo deed, maar hij vond het tot nu toe wel fijn. Omdat dit allemaal nogal nieuw was voor Derek, en hij het allemaal ook nogal spannend vond, ontstond er een bobbel in zijn onderbroek. Tjah, wat moest hij nu doen? Het gaan verbergen? Jack was het misschien al gewend, want Derek had net heel snel gekeken en zag niks. Maar misschien dat de short het ook wel verborgen hield. "Echt waar?" vroeg Derek uiteindelijk maar. "Ik mag jou ook, jij lekker ding zijn ook." zei Derek, niet te hard natuurlijk. Misschien hoorde iemand het, hoewel hij het zelf niet kon horen natuurlijk.

Derek ging iets dichter tegen Jack aan liggen, zodat de bovenlichamen tegen elkaar kwamen. Die van Jack voelde strak en sterk, Derek's lichaam was er niks bij, vond hijzelf. Het voelde warm, waarschijnlijk door de zon, en ook zacht. Er zat bijna geen haar op, wat Derek wel prettig vond. Hij schoor zelf alles ook. Als acteur moest je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk, zeker als jonge acteur. Iets in Jack trok Derek aan, waardoor hij ineens jongens leuk vind, maar eigenlijk heeft hij nooit echt interesse gehad in meisjes. Maar nu werd het gevoel naar jongens sterker.Zou hij gay zijn? Of is dit gewoon een experiment? Nee hij had sterk het gevoel dat hij gay is nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 05-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Bodyguard
Leeftijd: 22
Partner: In this bussines it ain't possible

Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Onlinedi mei 11, 2010 9:23 pm

Jack keek de jongen aan en glimlachte even. Kort keek hij naar de grond en zag de bobbel in Derek's broek en even keek hij hem aan. "Echt waar?" 'Derek, hierover maak ik geen grapjes.' Vertelde hij hem en keek hem een tijdje in zijn ogen aan. "Ik mag jou ook, jij lekker ding zijn ook." Jack kleurde opeens volledig rood en beet kort op zijn onderlip. Dit had hij niet verwacht, maar het was wel lief van hem. Na een tijdje kwam Derek dichter tegen hem aan liggen. Jack legde zijn arm om hem heen en drukte hem een zachte kus op zijn lippen. Ergens wist hij het van zichzelf al lang dat hij gay was, alleen zag hij het nu pas onder ogen. Dit kwam waarschijnlijk door hem. Derek was voor hem de knapste jongen op de gehele aarde, en dat zou voor altijd zo blijven moest het aan hem liggen.

[Inspi is weg gelopen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Joggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joggen   Joggen Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Joggen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Pacific Beach :: Quiet Beach-
Ga naar: