Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 101 Barz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

101 Barz Empty
BerichtOnderwerp: 101 Barz   101 Barz Onlinedo mei 06, 2010 2:42 am

Niet ver buiten San Diego bevond zich de studio van 101 Barz, een studio waar rappers komen om hun menig te uiten, of om te laten horen hoe hoen dagelijkse leven is, wat ze van dingen vinden etc. Maar er worden ook gewone nummers opgenomen. Meestal gaat dit in sessie's, elk jaargetijde is er een, nu de lente sessie.

Ernesto parkeerde zijn auto op de parkeerplaats naast de studio en nam zijn telefoon uit zijn broekzak. Hij sms'te naar Matt. 'Ik ga nu een nieuw nummer introduceren, ik weet niet of je erbij wil/ moet zijn? Ernesto' Hij verstuurde het sms'je naar Matt en stapte uit zijn auto. Hij liep in de richting van de studio, voor de studio stonden enkele mensen te roken, dit mocht binnen dus iniedergeval niet. Hij keek naar de mannen, ze waren gekleed in 101 Barz kleding, personeel dus. Hij begroette hen met een kleine knik er opende de deuren van de studio, hij kwam in een grote hal, het was er er rustig. Hij liep naar de balie, wou zeggen dat hij voor de opname's kwam, maar de vrouw achter de balie was hem voor. 'Ernesto, aan het eind van de gang links af is de studio voor jou.' Zei ze vriendelijk. Ernesto besteedde niet veel aandacht meer aan haar en liep het gangpad af en ging aan het eind naar links. Hij opende de deur en zag enkele mensen zitten die naar zijn nieuwe single zouden luisteren, en zijn eigen DJ die voor de beats zorgde. 'Goeiemiddag heren.' Begroette hij hen. Hij nam plaats op een stoel. 'Waar gaat je je lentesessie over doen?' Vroeg een van de mannen. Ernesto keek hem even aan. 'Ik ga gewoon 101 Barz spitten en we zien wel wat eruit komt, ik dacht een beetje gangsterlijk deze keer, mijn volgende single zal ik wel wat meer voor ouderen maken.' Antwoordde hij rustig. Hij liep naar de bar en nam een cola'tje uit de koelkast. 'Ik wacht even op mijn agent als jullie het niet erg vinden.' Zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
101 Barz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Buiten San Diego-
Ga naar: