Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zakenmeeting

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Zakenmeeting Empty
BerichtOnderwerp: Zakenmeeting   Zakenmeeting Onlinedi mei 04, 2010 9:01 pm

"Godverdomme, regel dat binnen twee minuuten. Of ik laat je nog Dave neuken, die verkloot het ook!"Riep Matt woest in de telefoon waarna hij de ophing. Hij dronk nog wat van zijn drinken op, whiskey. Daarna liet hij nog wat zitten voor de afspraak met Ernesto. Het restaurant zag er keurig uit, wat kaarsje, mooi bekleding en voor de lunch was het niet duur. Hij bekeek eens de kaart, zag er lekker uit! Maar hij ging pas bestellen nadat Ernesto kwam. Hij stuurde daarna nog wat sms'jes rond. Hij pakte de papieren voor Ernesto erbij, een contract en een mapje met papieren. Hij bladeren ze door, een label was één van de optie. Ook was hij gevraagd in een duo met één of andere popu rapper. Zou wel wat opleveren voor toch maar één single. Ook vond hij een sponser, dan moest hij wat shirts en dingen dragen van dat merk. Nouja, hij had er een paar. Dus hij vond het redelijk goed voor een dag werk. Genoeg om een nieuwe client aan zich te binden en genoeg om weer wat te verdienen. Hij keek op zijn horloge. Het was nu rond één uur, lunch tijd. Dus zou Ernesto zo kunnen komen. Matt was goed te zien, daarom had hij ook deze tafel. Tot nu toe kreeg het restaurant ook een dikke voldoende, ideaal voor mensen ter lunch uittenodigen of andere gelegenheden. Zelfs privé zou het prima zijn werk kunnen doen. De muziek, klassiek, die er draaide was ook kalmerend. Best handig aangezien wanneer je als agent in 'aanvalsmode' moet dan kalmeerde dit je tegenstander. En acteurs, Muziekanten etc. kunenn wel heerlijk arrogant doen etc. Maar waren toch minder gewend harde deals te sluiten waardoor de muziek zou kalmeren en in combinatie met Matt, hij goede deals hier kon doen. Daarom hadden mensen ook een agent nodig, om maximaale winst te halen. Mensen die dat niet deden waren dom volk vond Matt. Je had geen verstand van al die cijfertjes, werd makkelijk opgelicht, en discussie punten over contracten waren ook matig. Daarom moest iedereen Matt nemen vond Matt, want hij was de beste...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Zakenmeeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zakenmeeting   Zakenmeeting Onlinedi mei 04, 2010 9:20 pm

Ernesto keek op de display van zijn telefoon, 10 voor 1, tijd om te vertrekken naar het afgesproken punt, hij hoopte dat Matt een normale tent had uitgezocht, niet zo'n goedkope fluttent waar je alleen friet kon krijgen. Hij wenkte naar zijn chauffeur, die meteen reageerde en een Jaguar voorreed, hij wou uitstappen, omdat Ernesto vaak zelf reed, maar hij gebaarde dat hij mocht blijven zitten. Hij liep in de richting van de auto en ging schuin achter de chauffeur zitten. 'Naar de Chique Drink.' Zei hij kortaf, en de chauffeur zette koers naar het restaurant. Ernesto pakte een nieuwe HTC uit zijn broekzak en tikte het nummer van Matt in. 'Heey, ik ben onderweg, maar het is behoorlijk druk, dus ik weet niet hoelang het gaat duren.' Zei hij door de hoorn. Hij keek door de vooruit, gelukkig geen file, althans nog niet. Het leek erop dat dat wel zou komen. 'Ga maar via de 24.' Zei hij tegen de chauffeur. Het was een stukje om, maar het was waarschijnlijk een stuk sneller dan door de file. Hij hing de telefoon op, praten deden ze zo wel. Hij zag een auto onverwachts oversteken, waardoor ze hard op de rem moesten. 'Idioot!' Schreeuwde hij door een open raampje. Hij zag voor zich al enkele restaurants, en ook degene waar ze moesten zijn. Hij zag dat de chauffeur het ook door had en hem afzette. 'Ik bel je als je weer moet komen.' Zei hij rustig. 'Hier.' Zei hij en gaf de chauffeur een briefje van 50 euro. Hij zag van buiten Matt al zitten. Hij liep het restaurant binnen, toen hij door de deur was nam iemand zijn jas aan, dat was iniedergeval al aangenaam. Hij liep in de richting van Matt. 'Wat moet ik zeggen? Je ligt niet naakt met een mooie vrouw dus. Hallo dan maar.' Zei hij lachend. Hij nam plaats op de stoel tegenover Matt. 'Het verkeer zat vast, vandaar dat ik wat later ben.' Excuseerde hij zichzelf. Er kwam een ober aangelopen, en nog voor die wat kon zeggen antwoordde Ernesto al. 'Doe maar een Tequila' Zei hij snel. De ober begreep het en liep naar de bar. Ernesto keek naar Matt. 'Maar ik ben er.' Zei hij tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Agent
Leeftijd: 25
Partner: ????

Zakenmeeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zakenmeeting   Zakenmeeting Onlinedi mei 04, 2010 10:04 pm

"Is goed."Zei Matt kort en krachtig tegen Ernesto via de telefoon. "Goedenmiddag was ook goed dit keer, ga hier die serveester nog eens naaien. Of noem je dat niet serveester in die luxe dingen? Ach wat maakt het ook. Je bent hier mooi zo, iets te laat maakt niet zoveel uit."Zei Matt, hij nam een slokje van zijn whiskey tot deze op was."Nou, hier is je contract, en hier een pen. Hou hem maar, cadeautje van het bedrijf."Zei hij vriendelijk met een glimlach."Bekijk het maar terwijl ik iets vertel en dan ondertekenen. "Zei hij rustig. De pen was mooi, stond in een goudkleur 'Vegas' op en zag er chique uit. Uitstraling van het bedrijf is belangrijk tenslotte. "Als eerste is deze label beter. Je krijgt meer geld, meer vrijheid enzovoorts. Ze zijn bereid de afkoopsom in je contract bij je komende oude label te betalen. Dus kost je niks, wel verwachten ze binnenkort een nieuw album van je. En je uiterste best. En ook een rapper wil een duet met je rappen. Ik verwacht binnenkort een bedrag, we verwachten een redelijk bedrag. Dus zeker de moeite waard. Hier word je nog over gemaild. En als laatste moet je een nieuwe sponser, momenteel hebben Tommy Hillfiger intresse. Nieuwe kledinglijn etc. Best interessant. Ik verwacht meer merken te kunnen strikken die misschien meer betalen maar dan weet je alvast hoe je ervoor staat. En dat is best goed. Verder nog weinig te melden, tenslotte zit je pas bij het bedrijf. Ofja, tot je het tekent eigenlijk nog niet."Zei Matt waarna hij stopte. Toen kwam de ober weer."Iets te eten?"Vroeg hij."Ja, een heerlijk sandwich Hamilton ofzo. En nog een cola om het wegtewerken. Jij iets Ernesto? Het is op mijn kosten dus leef maar uit."Zei hij daarna tegen Ernesto. Zakelijk uitjes werden altijd zo gefinancierden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernesto

Ernesto


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens

Karakter Kaart
Beroep: Rapper
Leeftijd: 23
Partner: -

Zakenmeeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zakenmeeting   Zakenmeeting Onlinedi mei 04, 2010 11:08 pm

Ernesto grinnikte. 'Ik heb dat stuk nog niet zien lopen, misschien loopt ze ook wel bij mij rond, en anders koop ik dr wel om, dan kan je een keer komen genieten.' Grapte hij. Hij keek naar de pen die hij kreeg. 'Ik had toch minstens een cabrio verwacht.' Zei hij lachend. Hij bekeek het contract, het zag er niet slecht uit, maar hoe kon hij weten dat het betrouwbaar was? Ach, wat maakte het uit? Voor oplichters had hij een 9mm, maar hij verwachtte dat niet van Vegas.
Hij lachte toen Matt zei dat hij meer vrijheid had. 'Ik heb alle vrijheid die ik wil vriend, en krijg ik die niet, dan zal ik dat krijgen, daar heb ik mijn eigen gereedschap voor.' Zei hij rustig. Hij keek naar Matt. 'Binnenkort een nieuw album en je uiterste best.' Herhaalde hij. 'Staat dat tegenwoordig in een contract? Wat verwachten ze dan van je? Dat je een beetje crap gaat lullen ofzo?' Vroeg hij licht verontwaardigd. 'Wie is die rapper? Ik hoop een goede, want ik rap niet zomaar een duet met iemand, maar als het moet kan ik er zelf ook wat optrommelen.' Zei hij rustig. Hij keek naar een serveerster die voorbij liep, blijkbaar had ze hen herkend. Ernesto was ook geen onbekende en de meeste mensen keken achterom als ze hem zagen, zo ook deze serveerster. 'Hey schat, zin in een feestje vanavond?' Vroeg hij glimlachend aan haar, de serveerster reageerde niet, maar glimlachte terug. Hij keek weer naar Matt. 'Tommy Hillfiger?' Vroeg hij, hij kende het merk wel, maar was er niet gek op ofzo, nee hij had liever een sponsor die beter betaalde en betere spullen verkocht Regal bijvoorbeeld of Nike, adidas, dat soort merken. 'Tuurlijk teken ik.' Zei hij, en zette een krabbel onder het stuk papier. Ernesto keek naar de ober. 'Doe mij dat lekkere stuk maar dat net langs liep.' Grapte hij. 'En een tosti ofzo, iets speciaals whatever, leef je uit ik eet alles.' Zei hij rustig. De ober keek hem vragend aan, en had zo te zien nog niks opgeschreven. ' Een tosti dus.' Zei hij dan maar. De ober noteerde het en liep naar de keuken. 'Nouja, het grootste deel is geregeld, ik heb je telefoon nummer in mijn telefoon staan, en ook die van Vegas, dus ik weet je te bereiken, ik hoop dat het omgekeerd ook zo is, en anders Starstreet 7.' Zei hij. Hij keek naar een klant die binnenkwam, zag er best rijk uit, maar niet beroemd ofzo. Rustig wachtte hij af tot het eten zou komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zakenmeeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zakenmeeting   Zakenmeeting Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zakenmeeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Azua's Party Area :: Chique Drink-
Ga naar: