Second Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De clip

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 5:58 pm

Kevin zat op het strand. Zoals altijd had hij zijn zwarte muts op, mocht het nu zomder of winter zijn, altijd had hij zijn muts op. Zonder muts zou hij nooit buiten gaan. Die muts was een deel van hem geworden. Opeens begon er weer muziek vanuit de grote boxen die achter de camera stonden te spelen. 'You said I was everything for you. But you told me lies, so many lies.' Begon de jongen opeens te zingen. Hij sloot voor kort zijn ogen en schoot dan ook recht en stond op. ' Dirty liar. We just weren't made for each other, as we always thought. With all your lies and your deceit. Did you really think I didn't know. Please the whole world knew.' Zong hij verder. Hij bracht zijn handen naar zijn gezicht. ' You are like poison to me. You poisoned me with your poison yellow eyes. You let me fall for you. And now we're over here.' Dan zakte de jongen neer en stopte de muziek ook. Ze zaten hier al een tijd op te nemen maar het opnemen van zijn nieuwe clip was afgelopen en het was een succes geworden. Iedereen begon op te ruimen wat natuurlijk voor een deel al gebeurd was, dus ze waren snel klaar. Iedereen vertrok buiten hij dan. Hij bleef nog even op het strand zitten. De rest van de clip was op een andere locatie opgenomen dus ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 6:21 pm

Selena was onderweg naar het strand, na een ontmoeting met Devon en Derek. Ze liep dichterbij, bij Kevin. "Een clipje aan het opnemen?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. Ze keek in de richting van Kevin. "Selena Gomez is mijn naam" zei ze. In haar gedachten was ze bij Devon en Derek. Was ze verliefd geworden op Devon of op Derek? "Waarom word ik zo snel verliefd?" mompelde ze. Ze keek in de richting van Kevin. "Hoorde hij mij mompelen?" dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 6:58 pm

Kevin keek rustig naar de zee en hoorde het ruisen van het water. Het leek wel of hij het door zich heen voelde gaan. "Een clipje aan het opnemen?" Klonk opeens een stem. Meteen werd hij weer bij het heden getrokken. Kort fronste hij even en bekeek haar even. "Selena Gomez is mijn naam." Stelde het meisje zichzelf voor. 'Kevin Qerdshi en inderdaad ik heb hier een clip opgenomen.' Zei hij tegen haar en stond dan ook op. Hij streek zijn lichte haar uit zijn gezicht en keek dan rustig naar het meisje voor zich. De beat van het liedje ging nog steeds door zijn hoofd, ergens dacht hij wel dat het ging aanslagen. Zowel bij tieners als bij de oudere generatie, omdat hij zong over iets wat iedereen al wel een keer had meegemaakt. En zo niet was het dan als waarschuwing voor diegene. Het liedje ging over hoe je hart kon gebroken worden, juist wanneer je het niet verwachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 7:28 pm

"Aangename kennismaking Kevin Qerdshi" zei ze, en keek in de richting van Kevin. Ze stak haar hand uit, naar Kevin. "Ik ben een Amerikaanse actrice en ook een zangeres" zei ze. "Jij lijkt mij een zanger. Wat is de titel van je liedje?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. Ze zocht naar het papiertje met de nummer van Devon. "O nee! O nee! O nee! Waar is het papiertje met de nummer van Devon?" riep ze, en keek in de richting van Kevin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 7:36 pm

"Aangename kennismaking Kevin Qerdshi." Rustig knikte hij naar haar en keek dan hoe ze dichter kwam naar haar toe. Hij nam haar hand vast en schudde die vriendelijk. 'Dirty liar.' Zei hij tegen haar en keek dan even rustig naar een voorbij varend schip in de verte. De jongen stak zijn handen in zijn zakken en dan opeens begon het meisje te roepen. "O nee! O nee! O nee! Waar is het papiertje met de nummer van Devon?" 'Wow chill even. Check gewoon alles nog is goed want nu doe je gewoon over hysterisch. Je hebt het vast nog.' Zei hij tegen haar en keek even rond. Op de grond was het niet gevallen want anders had hij het nu al wel gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 8:22 pm

"Dirty lair" zei Kevin. "Waarover gaat het, het liedje Dirty lair?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. "Wow chill even. Check gewoon als nog eens goed want nu doe je gewoon over hysterisch. Je hebt het vast nog" zei Kevin. Rustig aan kalmeerde ze, dankzij Kevin. Ze keek in de richting van Kevin. "Het spijt mij. Maar... zei ze. "Zijn nummer is 'echt' kwijtgeraakt" vervolgde ze. Wat was ze een sloddervos toch?


Laatst aangepast door Selena op za mei 01, 2010 8:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 8:32 pm

'Wel over een jongen die word voorgelogen door zijn vriendin. Hij kan niet meer tegen de leugens en het bedrog en maakt het uit na zoveel jaren.' Zei hij tegen haar en glimlachte even. Ja, dat betekend ehet voor hem. 'Maar het is voor iedereen anders, je moet het maar eens beluisteren later.' Zei hij vriendelijk. "Het spijt mij. Maar... Zijn nummer is 'echt' kwijtgeraakt" Kort fronste hij even en streek door zijn haar. 'Wel, misschien ligt het hier ergens in het zand.' Zei hij tegen haar en fronste even. Meteen knielde hij neer en keek naar de grond achter het meisje, daar lagen wel enkele papiertjes. Maar welk was het apiertje met de nummer erop?
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 8:54 pm

Selena keek in de richting van Kevin. "Zeker weten" zei ze. "Maar... gaat het liedje Dirty lair over jezelf?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte af op zijn antwoord. "Of over..." vervolgde ze. "Misschien, misschien niet" zei ze. Meteen knielde ze neer en keek naar de grond, net zoals Kevin. "Enkele papiertjes. Maar... welke is van Devon?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 9:00 pm

'Deels wel, maar ook over een vriend van me.' Zei hij tegen haar en haalde zijn schouders op. Kort streek hij door zijn ogen en haalde heel diep adem. "Enkele papiertjes. Maar... welke is van Devon?" 'Die zullen we moeten zoeken Selena.' Zei hij tegen haar en zuchte even. Kon hij nog afval doorploegen ook. Ach wat, het was voor een goed doel. Allesins voor haar. Rustig wandelde hij haar voorbij en knielde neer, het eerste papiertje was het dus niet. Dat legde hij dan maar even ergens verder weg anders ging je die twee keer oprapen of wel meerdere keren. 'Wel, ik zou maar beginnen want anders raken we niet klaar vermoed ik.' Zei hij tegen haar en glimlachte eventjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 9:16 pm

"Een vriend van je? Is je vriend hier trouwens ook?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. Ze kwam dichterbij bij Kevin, en perongeluk raakte ze zijn hand aan. Ze keek in de richting van Kevin. "Sorry" zei ze, terwijl ze een beetje begon te blozen. Ze werd roder en roder, net zoals een tomaat. "Het spijt mij. Maar... toch bedankt om mij te helpen met zoeken naar het papiertje met het nummer van Devon" zei ze, en glimlachte ook eventjes maar terug naar Kevin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 9:24 pm

"Een vriend van je? Is je vriend hier trouwens ook?" 'Mijn vriend is hier niet meer.' Zei hij tegen haar en zocht verder. Hij opende een papiertje en vond daar een nummer op. 'Is dit hem misschien?' Vroeg hij aan haar en liet het papiertje aan haar zien. Toen ze zijn hand aanraakte keek hij even weg en zuchte heel zacht. 'Geeft niet.' Zei hij tegen haar. "Het spijt mij. Maar... toch bedankt om mij te helpen met zoeken naar het papiertje met het nummer van Devon" 'Ik heb liever dat jij hem vind dan een of andere stalker.' Rustig keek hij haar aan en wachte even af. Als dit het nummer was dan was hun zoektocht al afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlineza mei 01, 2010 9:40 pm

"Je vriend is hier niet meer. Wat bedoel je?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. Hij opende een papiertje en vond daar een nummer op. "Is dit hem misschien?" vroeg Kevin aan haar en liet het aan haar zien. Ze bekeek het papiertje met een nummer op. "Nee maar... op het papiertje met de nummer van Devon. Zijn naam staat erop. Voor de rest heb ik het papiertje met de nummer van Devon niet echt bekeken" beantwoordde ze, en keek in de richting van Kevin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi

Demi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse Actrice en Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlinema mei 03, 2010 8:28 pm

Demi liep dichterbij, bij Selena en bij Kevin. "Demi Lovato is mijn naam" zei ze. "Allerbeste vriendin van Selena Gomez" vervolgde ze, en keek in de richting van Kevin en Selena. "En... wat zoeken jullie, in het zand?" vroeg ze in de richting van Kevin en Selena, en wachtte een antwoord af. "Waarschijnlijk het papiertje met de nummer van Devon" mompelde ze. "Hulp nodig met het zoeken naar...?" vroeg ze in de richting van Kevin en Selena, en wachtte een antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-05-10

Karakter Kaart
Beroep: Zanger en Acteur
Leeftijd: 19
Partner: /

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlinema mei 03, 2010 8:37 pm

Kevin staarde naar alle papiertjes en een voor een nam hij ze op en opende ze. Maar geen nummer van die jongen. Een diepe zucht weerklonk er vanuit zijn richting, hier waren ze eeuwen meebezig. "Demi Lovato is mijn naam" Klonk er opeens een stem uit het niets. Kort fronste hij en knikte vriendelijk. 'Kevin Q' Zei hij vriendelijk tegen haar en zocht verder. Opeens merkte hij een lichtgeel papiertje op en meteen opende hij dat. Er stond Devon op. Misschien was het wel dat nummer. 'Ik denk dat ik hem gevonden heb.' Hij stak het papiertje uit en keek haar even afwachtend aan. Kort keek hij naar Demi. Wel vroeg hij zich af waar zijn vandaan was gekomen, maar het maakte hem niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi

Demi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 28-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse Actrice en Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlinema mei 03, 2010 9:28 pm

Demi keek in de richting van Kevin, en in de richting van Selena. "Aangename kennismaking Kevin Q" zei ze. "Maar... wat is de afkorting, van die Q?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. "...Het papiertje met de nummer van Devon" zei ze. Ze keek in de richting van Kevin, en in de richting van Selena. "Waarom bekijk jij mij?" vroeg ze in de richting van Kevin, en wachtte zijn antwoord af. "Wat is er?" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-04-10
Leeftijd : 37

Karakter Kaart
Beroep: Amerikaanse actrice, Zangeres
Leeftijd: 18 jaar
Partner:

De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Onlinema mei 03, 2010 9:59 pm

Selena keek in de richting van Demi. "Achtervolg jij mij?" vroeg ze in de richting van Demi, en wachtte haar antwoord af. "Ik denk dat ik hem gevonden heb" En keek in de richting van Kevin. Ze bekeek het lichtgeel papiertje. "Het is... Het is... Het papiertje met de nummer van Devon" zei ze, en keek in de richting van Kevin en Demi. Ze kwam dichterbij bij Kevin, en hij kreeg één kusje op zijn wang. Als dank. "Of wil je er ergens anders één?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De clip Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clip   De clip Online

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De clip
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Second Life :: Azua :: Pacific Beach :: Quiet Beach-
Ga naar: